Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه صنعت نفت آبادان از استعفای معاون فرهنگی این دانشگاه خبر داد و گفت: بعد از استعفای دکتر هاشمی از ریاست دانشگاه، مهندس محمدصادق نوروزیه هم از معاونت فرهنگی استعفا داده و در این ایام دانشگاه بدون رئیس و سرپرست اداره می‌‎شود.

یکی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: هنوز با استعفای دکتر عبدالنبی هاشمی از ریاست دانشگاه موافقت نشده و ایشان هم در یک ماه گذشته به دانشگاه نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه شرایط دانشگاه صنعت نفت دچار بهم ریختگی شده است.

وی در این باره اضافه کرد: وزارت نفت استعفای آقای هاشمی را رد کرده و دانشگاه بدون رئیس و سرپرست اداره می‌شود. رئیس مستعفی دانشگاه تمایلی به ماندن و ادامه کار ندارد. در حال حاضر معاونت پشتیبانی امور دانشگاه صنعت نفت را اداره و پیگیری می‌کند.

این دانشجو در ادامه از استعفای معاون فرهنگی دانشگاه صنعت نفت نیز خبر داد و افزود: از دلایل استعفای آقای محمد صادق نوروزیه (معاون فرهنگی) اطلاعی ندارم، البته وی در گذشته هم چندباری استعفا داده بود ولی با در خواست او موافقت نمی‌شد. نوروزیه هم در دو هفته اخیر هم به دانشگاه نیامده و هنوز با استعفای وی نیز موافقت نشده است.

وی تصریح کرد: گفته شده که آقای نوروزیه در مرخصی به سر می‌برد اما از قرائن و شواهد پیداست که او همانند رئیس دانشگاه استعفا داده است. امروز هم جلسه شورای فرهنگی درباره تشکل‌ها لغو شد و حتی کمیته انضباطی دانشگاه هم تشکیل جلسه نداد، اما در حال حاضر معاونت پشتیبانی دانشگاه تصمیم‌گیرنده است.

این دانشجو در بخش دیگری از سخنان خود به کارگروه رسیدگی به مشکلات پیش آمده برای دانشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کارگروه رسیدگی به مشکلات دانشجویان با وزارت نفت به طور مرتب تشکیل جلسه می‌دهد و تاکنون هم وقفه‌ای در آن به وجود نیامده است، اما از نتایج جلسات کارگروه اطلاعی ندارم.

وی به تغییر تقویم آموزشی و امتحانی دانشگاه صنعت نفت اشاره کرد و افزود: قرار بود امتحانات دانشگاه صنعت نفت از 20 دی آغاز شود اما به دلیل اعتراضاتی که در گذشته رخ داده بود آزمون‌ها به 30 دی موکول شد و تا 12 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت. البته ما تا پایان هفته باید در کلاس‌های درس حاضر شویم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفای خود از امامت جمعه این شهر توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم؛ لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم.
وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد؛ لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کردم.
او اظهار داشت: همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.
وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم؛ لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.
عسکری افزود: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌تر‌ها است.
وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل (ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم.
او توضیح داد: هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام؛ مردم چه گناهی کرده اند که فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید؛ یکی از مخاطبان حرف آقاخودمان هستیم.
عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند، اما قضیه لو رفت.
او گفت: پس از اصرار و پافشاری مردم، بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم؛ از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد