Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام گفت:۲۵ هزار ایلامی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام افتتاح حساب کرده‌اند. ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ استانها نظرات

به گزارش خبر گزاری تسنیم از ایلام، یدالله حیدرنژاد عصر امروز در تشریع عملکرد 9 ماهه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت غدیر اظهار داشت: 25 هزار ایلامی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام افتتاح حساب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام در خصوص تسهیلات پرداختی گفت: پرداخت 16 میلیارد تومان به 3 هزار و 575 فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ 161 میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

حیدرنژاد اهداف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت راپرداخـت وام به نیازمـندان تحـت حـمایت برای مصـارفی چـون پرداخت هـزینه های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی سبب حفظ عزت نفس هموطنان و افز ایش امنیت روانی آنان دانست.

وی بیان داشت: صندوق امداد ولایت به منظور ارائه تسهیلات به خانواده‌های کم برخوردار و دریافت اعتبارات افراد برخوردار جامعه کار خوددر آبان‌ماه سال 95 در استان ایلام را آغاز کرد؛ و تا کنون وام‌های زیادی به خانواده‌های متقاضی ارائه داده است و موجب رضایت و حفظ کرامت نیازمندان شده است.

حید نژاد استقبال خیرین از افتتاح حساب در این موسسه را یادآور شد و گفت: خیرین ایلامی که در امر خیر همیشه پیشقدم بوده اند در کمک و افتتاح حساب در این موسسه نیز پیش قدم بوده اند و تاکنون 5000 نفر از آنان افتتاح حساب داشته اند که رقم قابل توجهی است.

انتهای پیام/

R7718/P1336/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان از برگزاری دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان را در تپه گلغندی، شهر چاریکار خبر داده است.
گفته شده که در این جشنواره، مولوی ضیاءالحق حقمل، سرپرست معنیت امور نشرات و رئیس آژانس اطلاعاتی باختر وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزاری چنین جشنواره‌ها را در بهبود وحدت و رشد فرهنگ‌ها و هویت تاریخی شهروندان مهم خوانده است.

وی افزود طالبان متعهد به ایجاد فضای اخوت و از بین بردن تعصبات می‌باشد.

گفتنی است که همه ساله جشن گل ارغوان در ولایت پروان برگزار می شود. باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام