Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های استان یزد جام شهدا شنبه شب پایان یافت و تیم صبای نعیم آباد یزد با کسب ۲۹ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و به لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور صعود کرد.

این مسابقات با حضور تیم‌های فوتسال امیران ورزشی یزد، پارسه دهستان خورمیز مهریز، صبای نعیم آباد یزد، کاشی آرین سرام ابرکوه، فجر سلطانیان گرد فرامرز، شهدای محمد آباد و سراسازان ابرکوه در یک گروه به صورت دوره‌ای به مدت چهار ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مسابقات که به صورت رفت و برگشت پیگیری شد تیم فوتسال صبای نعیم آباد به عنوان نماینده استان به مسابقات لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور راه یافت.

همچنین تیم‌های فوتسال کاشی آرین سرام ابرکوه با ۲۷ و شهدای محمد آباد یزد با ۲۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم فوتسال صبای نعیم آبا یزد در رقابت‌های کشوری که با حضور نمایندگان فوتسال استان‌ها برگزار می‌شود شرکت می‌کند که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می‌شود.

در فصل گذشته تیم فوتسال کاشی آرین سرام ابرکوه به عنوان نماینده فوتسال استان در رقابت‌های کشوری حضور یافته بود.
۹۰ تیم در لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان یزد در رده‌های مختلف سنی حضور دارند.

انتهای پیام/ص

راهیابی تیم فوتسال صبای نعیم آباد یزد به لیگ دسته سه کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال