Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو الگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است که کمک داور ویدئویی کمکی به از بین رفتن اعتراض ها و درگیری ها نکرده، بلکه باعث افزایش آنها شده است.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در آخرین بازی هفته بیستم سری آ در زمین کالیاری با نتیجه 1-0 پیروز شد تا همچنان در رده دوم جدول ایتالیا تعقیب کننده ناپولی صدرنشین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، تک گل یوونتوس توسط فدریکو برناردسکی با اعتراض بازیکنان کالیاری همراه بود زیرا در زمان حمله یوونتوس، بازیکن کالیاری که در برخورد با بن عطیه به نظر آسیب دیده می آمد روی زمین افتاده بود.

دقایقی پس از گلزنی برناردسکی، به نظر می رسید این بازیکن در محوطه جریمه خود پاس ارسالی بازیکنان کالیاری را با دست دور کرد که عدم اعلام پنالتی از سوی داور موجب جنجالی دوباره شد. مکس الگری ضمن اعلام اینکه بازیکنان کالیاری به حق عصبانی بودند در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

باید اذعان کنم که کالیاری شایسته شکست نبود. کمک داور ویدئویی ابزاری است که هدف آن از بین بردن درگیری ها و اعتراضات است، اما آنها را افزایش داده چون کسی تصمیم داور را قبول ندارد.

الگری در ادامه درباره مصدومیت پائولو دیبالا و شرایط او گفت:

در حال حاضر نمی دانیم شرایط او چقدر بد است و باید آزمایش های بیشتری انجام شود. خوشبختانه وارد تعطیلاتی دو هفته ای می شویم و او بیش از سایر بازیکنان استراحت خواهد کرد. پس امیدواریم که برای هفته های پایانی لیگ آماده باشد.

الگری در پایان درباره بازی با کالیاری و شرایط تیمش هم گفت:

آنطور که می خواستیم و باید بازی نکردیم، نیمه دوم بازی بسیار فیزیکی بود. به خانه بردن سه امتیاز مسئله مهمی بود و به همین خاطر از شاگردانم تمجید می کنم چون ما هنوز نزدیک ترین تعقیب کننده ناپولی هستیم و فاصله خود را با رم و اینتر افزایش داده ایم. تا اینجای فصل کارمان را به خوبی انجام داده ایم، در سری آ دوم هستیم، در مرحله حذفی لیگ قهرمان و نیمه نهایی لیگ قهرمانان قرار داریم.

یوونتوس در حال حاضر با 1 امتیاز اختلاف نسبت ناپولی صدرنشین و 51 امتیازی و 8 امتیاز اختلاف نسبت به اینتر رده سوی در رده دوم سری آ ایتالیا قرار دارد.

1721

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰