Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@14:27:02 GMT

«به وقت خماری» با هنگامه قاضیانی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۸۱۴۴

«به وقت خماری» با هنگامه قاضیانی

پس از قطعی شدن حضور بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده و هومن برق‌نورد در فیلم جدید محمدحسین لطیفی با نام «به وقت خماری» هنگامه قاضیانی نیز به تازگی به این پروژه اضافه شده است.

فیلمبرداری «به وقت خماری» به طور کامل در تهران انجام می‌شود و خانه‌ای در شرق تهران یکی از لوکیشن‌های اصلی این فیلم است و بخش عمده فیلمبرداری قرار است در این خانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم به نویسندگی احمد رفیع‌زاده یک کمدی اجتماعی است.

لطیفی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «اسب سفید پادشاه»، «پاریس تا پاریس»، «توفیق اجباری»، «روز سوم»، «خوابگاه دختران»، «دختر ایرونی»، «عینک دودی» و «سرعت» را دارد.

سایر عوامل اصلی «به وقت خماری» عبارتند از مشاور تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، مشاور پروژه: سیدامین حسینیون، سرمایه‌گذار: سیدجواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف‌زاده، مدیر تولید: سیدامیر سیدابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، منشی صحنه: ساناز فراهانی، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، مدیر برنامه‌ریزی: امیرعباس لطیفی، عکاس: مهدیه لطیفی، تبلیغات فضای مجازی: امیرحسین حسینی، مدیر مالی و حقوقی: سمیرا اسدی، فیلمبردار پشت صحنه: علی حمدخدا، مدیر تدارکات: شاپور دلدارلنگرودی.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به تنهایی مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه توافق است

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تنها نتانیاهو مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه رسیدن به توافق آتش‌بس و مبادله اسرا است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، طاهر النونو مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تنها نتانیاهو مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه رسیدن به توافق آتش‌بس و مبادله اسرا است.

مقام حماس تصریح کرد که ما با طرح پیشنهادی برای آتش‌بس موافقت کردیم زیرا پاسخگوی حداقل نیازهای ملت فلسطین است.

وی گفت گذرگاه رفح فلسطینی مصری است و هرگز حضور هیچ طرفی دیگری را در آن نمی‌پذیریم.

تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کردمخمصه بزرگ نتانیاهو بعد از پاسخ مثبت حماس به آتش‌بسحماس: تنها مخالف توافق آتش‌بس نتانیاهو است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | اظهارات تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره تهدید جمعیت
  • نتانیاهو به تنهایی مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه توافق است
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • هفدهمین دوره میرمیران و روز معمار
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد