Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهرِ آفتابِ مجتمع بزرگ خلیج فارس شیراز  از ساعت ۲۱ شب گذشته شنبه ۱۶دی ماه میزبان سالار عقیلی و گروهش بود.

این اجرا که به نفع زلزله زدگان غرب کشور ترتیب داده شده بود که در آغاز این کنسرت، قطعه ویدیویی «زیر این آوار» با صدای سالار عقیلی، شعر سعید رمضانی و آهنگسازی شایان کریمی (که پس از زلزله غرب کشور تهیه و منتشر شده بود) پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 سپس سالار عقیلی و حریر شریعت‌زاده روی صحنه آمدند تا با اجرای آواز و پیانو اجرای گروه «راز و نیاز» را به مردم خیر شیرازی و حاضران در سالن تقدیم کنند.

در ادامه سالار با همراهی پیانوی حریر شریعت‌زاده قطعه «مرا‌‌ رها مکن» از آلبوم «از تنهایی گریه مکن» (با آهنگسازی ابولفضل صادقی‌نژاد) را اجرا کرد. پس از آن داود منادی نوازنده «ویلنسل» گروه هم روی صحنه آمد و قطعه «سیاه و سپید» اجرا شد.

بخش بعدی این کنسرت، با همراهی نوازندگان موسیقی کلاسیک آغاز شد. در این بخش از اجرا گروه «راز و نیاز» آثار خاطره انگیز عقیلی را اجرا کردند. قطعه «کلنل» که اولین قطعه تئاتری سالار عقیلی با آهنگسازی بابک زرین و ترانه افشین مقدم است، برای نخستین بار در شیراز اجرا شد.

بخش پایانی این برنامه با حضور نوازندگان سازهای سنتی گروه راز نیاز و با اجرای قطعاتی همچون «خاک مهرآیین» همراه بود.

قبل از اجرای قطعه پایانی سالار عقیلی چند کلامی درباره سختی‌ها و نیازهای مادی و معنوی زلزله زدگان غرب کشور با حاضران در مجموعه هنرشهرِآفتابِ خلیج فارس شیراز سخن گفت و از حمایت‌های ایرانیان برای بازسازی مناطق آسیب دیده قدردانی کرد.

حریر شریعت‌زاده (پیانو و دف)، محمدرضا اسکندری (تار باس)، علی خشتی‌نژاد (تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، فردین لاهورپور (نی و کلارینت)، داود منادی (ویلن سل)، سهراب بره‌مندی (ویولا)، مونیکا لوران (ویولن)، سحاب تربتی (تنبک) و روزبه زرعی (کاخن و سازهای کوبه‌ای) سالار عقیلی را در اجرای کنسرت خیریه گروه راز و نیاز در شیراز که تا دقایقی از بامداد ۱۷دی ماه ادامه داشت، همراهی کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو