Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین پلیس آگاهی ناجا گفت: در راستای افزایش و ارتقای سطح آگاهی مدیران، دوره‌های آموزشی تحت عنوان توان‌افزایی و ارتقاء سطح آگاهی فرماندهان و مدیران پلیس آگاهی برگزار می‌شود.

سردار مسعود منفرد جانشین پلیس Police آگاهی ناجا با اشاره به اهداف پلیس آگاهی در خصوص دانش و مهارت کارآگاهان پلیس، اظهار داشت: در راستای افزایش و ارتقای سطح آگاهی مدیران، دوره های آموزشی تا پایان سال تحت عنوان توان افزایی و ارتقاء سطح آگاهی فرماندهان و مدیران پلیس آگاهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان را مهم­ترین اولویت پلیس آگاهی برشمرد و افزود: در نظر است، یک دوره آموزش ویژه مدیران در قالب سخنرانی، میزگرد، هیأتهای­ اندیشه ورزی و نشست های علمی در روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان امسال تحت عنوان روز دانش نامگذاری شده، ارائه می شود.

سردار منفرد ادامه داد: در حال حاضر با برگزاری سلسله سخنرانی هایی در قالب کارگاه ­های آموزشی از تجارب اساتید مجرب در حوزه ­های مرتبط نظیر چگونگی ارتباط با رسانه، مدیریت تحول در سیستم، خلاقیت و نوآوری استفاده لازم برده می ­شود.

وی گفت: امیدواریم، بتوانیم سیاست و تدابیری را برای سطوح مختلف مدیران انجام دهیم و همچنین دانش افزایی را برای دستیابی به اهداف پلیس آگاهی از این طریق جامعه عمل بپوشانیم.

این مقام ارشد انتظامی از پلیس آگاهی به عنوان پلیس پاسخگو در مقابل مردم نام برد و تصریح کرد: تجربه، حرف اول را می زند اما در کنار تخصص و مسائل علمی، افسران و کارآگاهان باید تبحر ارتباط و برخورد مناسب با مردم، مالباخته، مجرم و متهم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از جمله مهارت ها و آموزش های مهمی که هر پلیسی باید آن را فراگیرد، توان و مهارت سخن گفتن در هر جمع و گروهی است، اظهار داشت: تاثیر پذیری و همچنین روابط سازنده با دیگران از جمله مهارت های لازم برای کارکنان و مدیران پلیس آگاهی است که به طور قطع زبان و گفت و گوی کارآمد می تواند منافع بی شماری از جمله اعتبار، مشروعیت و رضایتمندی را علاوه بر ماموران پلیس برای سازمان نیز به ارمغان آورد.

سردار منفرد بر توان افزایی و ارتقاء سطح آگاهی مدیران تاکید و خاطرنشان کرد: ابعاد مدیریتی شامل مهارت و برنامه ریزی، تصمیم گیری، مهارت هدایت، رهبری و ایجاد انگیزش، خلاقیت، انعطاف پذیری مدیران، بردباری و خویشتن داری در برخورد با متهمان و مجرمان، افزایش توان گزارش دهی و گزارش گیری، برای مدیران سطوح 1 و 2 پلیس آگاهی در ستاد و مجموعه معاونان مستقر در آن از جمله مباحثی است که با دعوت از اساتید به نام و متخصصان در این کلاس ها آموزش داده خواهد شد.

وی، موفقیت هر مدیر را مجهز بودن به مهارت های اجتماعی و انسانی دانست و گفت: هر کسی در زندگی شخصی خود یک مدیر است اما مدیریت یعنی دستیابی به هدف های سازمانی از طریق هدایت و رهبری که البته مهارت های انسانی در این خصوص از اهمیت خاصی برخوردار است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر کسب تجربه به صورت چهره به چهره و همتا پروری، گفت: برای تربیت مدیران خوب و متعهد و با اخلاق و کاردان باید از ظرفیت های موجود بهره کامل را ببریم.

سردار منفرد در خاتمه خاطر نشان کرد: اگر اقدامات و تفکرات ما، ساختار و سیستم خاص خودش را نداشته باشد، احتمال و درصد خطا بیشتر می شود.

گفتنی است، در نخستین جلسه از دوره های آموزشی فرماندهان و مدیران پلیس آگاهی که در سالن همایش های مرکز تشخیص هویت برگزار شد، حمید ضیایی پرور معاون مرکز رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع رسانه ضمن ایراد سخنرانی، پاسخگوی سوالات مدیران حاضر شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان