Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رسانه‎های آمریکایی می‎گویند که بر اثر ادامه کولاک زمستانی و سرمای شدید در این کشور تاکنون دست‌کم 22 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

شمار تلفات انسانی سرمای شدید در آمریکا افزایش یافت.

بنا به گزارش خبرگزاری «شین‎هوا» بر اثر ادامه کولاک زمستانی و سرمای شدید غیرقابل‌ تحمل در مناطق شمال‌شرقی و شرق آمریکا تاکنون دست‌کم 22 نفر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسان آمریکا می‌گویند که روز شنبه سردترین روز هفته گذشته بوده و از روز یکشنبه هوا به‌آرامی گرم خواهد شد.

به گفته کارشناسان هواشناسی Meteorology روز شنبه بیش از 110 میلیون نفر از منطقه «گریت لیکز» تا «نیوانگلند» تحت تأثیر این کولاک زمستانی و سرمای شدید بوده‌اند.

برف و سرمای شدید در بخش‌هایی از آمریکا تاکنون موجب مرگ ده‌ها شهروند آمریکایی شده و کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی کرده‌اند که دمای هوا طی روزهای آینده به 35 درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش خواهد یافت.

این کولاک شدید زمستانی که «طوفان بمب» نیز نام گرفته اوایل هفته گذشته مناطق جنوب‌شرقی ایالت فلوریدا را درنوردید و سپس با بادهای شدیدی با سرعت 113 کیلومتر در ساعت ترکیب شد که تا روز جمعه سرتاسر 8 استان شمال‌شرقی و شرق آمریکا را در برگرفت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، در پی فروریختن یک ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا، پایتخت اتیوپی، دست کم هفت نفر جان باختند.

براساس اعلام رسانه‌های محلی، این ساختمان مسکونی روی ساختمانی که در پشت آن واقع شده بود، فرو ریخت و هفت نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

هنوز جزئیاتی دیگری درباره شمار دقیق قربانیان، دلیل حادثه و سایر خسارات وارده، منتشر نشده است.

کد خبر 6087427

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر