Web Analytics Made Easy - Statcounter

راکتس دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

طرفداری - تیم بسکتبال هیوستون راکتس شب گذشته برابر میزبان خود یعنی دیترویت پیستونز در ورزشگاه Little Caesars Arena تن به شکست داد تا دومین شکست متوالی خود را تجربه کند. این تیم در غیاب جیمز هاردن فوق ستاره خود در بازی قبل هم مغلوب گلدن استیت شده بود.

گزارش بازی

 مسابقه با تسلط هیوستون بر جریان بازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند دیترویت نیز هرگز در خانه عقب نشینی نکرد و همین موضوع باعث شد تا شاهد کوارتر پر امتیازی باشیم که در نهایت این راکتس بود که 37-31 پیروز آن شد. در تایم دوم اما دیترویت با سازماندهی خود در فاز دفاعی و عملکرد خوب در حمله و با ضریب خطای کم در پرتاب ها موفق شد از اختلاف ایجاد شده کم کند و 26-21 در تایم دوم به پیروزی برسد.

با شروع نیمه دوم دیترویت حتی روند بهتری هم پیدا کرد. حملات خوب و موثر این تیم با رهبری توبیاس هریس باعث شد تا این تیم بتواند اختلاف خوبی را با حریف خود ایجا کند و 31-19 در وقت سوم به پیروزی برسد. در تایم آخر این راکتس بود که سعی داشت از شکست فرار کند. پرتاب های آریزا و کاپلا باعث شد تا این تیم در تایم آخر 24-20 پیروز بوشد اما در مجموع با نتیجه 108-101 مغلوب میزبان خود شد.

دیتروت با این برد تعداد پیروزی های خود در این فصل را به عدد 21 رساند. همچنین این یازدهیمن باخت این فصل راکتس بود.

آمار بازی تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس دیترویت پیستونز هریس 27 مورلند/هریس 8 مورلند/اسمیت 4 هیوستون راکتس پل 16 کاپلا 11 پل 13

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد