Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم که در دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه بی‌تعهدی و بی‌مسؤولیتی خودروسازان در کشور باعث شده است تا آمار کشته‌ها در جاده‌های کشور افزایش یابد و همین باعث وارد آمدن آثار زیان بار به سیستم قضایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سیستم‌های ایمنی جدید برای ردیابی خودروهای سرقتی روش مناسبی برای پیدا کردن موقعیت خودروهای مسروقه می‌باشد ولی ما معتقدیم که ایمنی خودروها باید به صورت مبنایی و از طریق خودروسازان حل شود.

دادستان اردبیل بیان کرد: لازم است دستگاه قضایی در سطح کشور به این مساله ورود پیدا کند و ایمنی خودروها هم از لحاظ ایمنی در مواجهه با حوادث و تصادفات و هم از لحاظ ایمنی در برابر سرقت توسط شرکت‌های خودروسازی تامین شود.

عتباتی با اشاره به اینکه سرقت اموال مردم به ویژه سرقت خودرو تبعات بسیاری در سطح جامعه دارد ادامه داد: این مساله باعث کاهش امنیت خاطر در جامعه می‌شود و ما باید اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه افزایش دهیم.

وی با تاکید بر میزان آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق در سطح جامعه تصریح کرد: آمار طلاق وضعیت نگران کننده‌ای دارد که خوشبختانه امسال روند کاهشی داشته ولی باید فعالیت‌های پیشگیرانه در این زمینه نیز مورد توجه قرار گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تداوم تلاش‌ها در زمینه ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _در جلسه دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به تشریح موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه واقع شدن در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق، شاهد ترددهای بی‌شماری است، ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان در راستای حفظ امنیت جانی مسافران را ضروری خواند.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: توسعه این خدمات به حمایت‌های ویژه و تأمین تجهیزات نیاز دارد.

وی با ارائه درخواست تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی محورهای مواصلاتی در خراسان‌جنوبی، درباره وضعیت روکش راه‌های سطح استان گزارشی ارائه کرد.

قناعت متذکر شد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز از اقداماتی است که به‌طور ویژه در دستور کار استان قرار دارد و تسریع در روند اجرای این مهم، حمایت‌های سازمان راهداری را می‌طلبد.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به واسطه نوع فعالیت و اقدامات مثبت، اداره برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای شرایط موجود با نظر مثبت هر کمکی که نیاز باشد، انجام می‌شود.

امانی درباره تأمین اعتبار و پیگیری موضوع شتاب دادن به روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز قول مساعد داد.

کد خبر 751050

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است