Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- برگزاری آیین گرامیداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه کرمان، حضور پررنگ مردم سمنان در محکومیت نا آرامی های اخیر از مهم ترین اخبار شبکه های اجتماعی استان سمنان در 2 روز گذشته بود.

**مهم ترین اخبار کشوری مورد توجه شبکه های اجتماعی استان سمنان
-شایعه افزایش قیمت داروهای بدون نسخه از خبرهای مهم شبکه های اجتماعی سمنان در 48 ساعت گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- برگزاری آیین گرامیداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه کرمان از خبرهای مهم کشوری این شبکه های اجتماعی بود.
*مهم ترین اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی استان سمنان
-راهپیمایی مردم سمنان در محکومیت ناآرامی های اخیر، سرخط خبرهای شبکه های اجتماعی استان سمنان بود.
-رفع فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام هم از دیگر خبرهای پربیننده شبکه های اجتماعی استان در این مدت بوده است.
-کشف یک بهله عقاب طلایی در بازرسی از منزل شکارچی طرودی و دستگیری سارقان در گرمسار به دلیل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در شبکه های اجتماعی استان سمنان مورد توجه کاربران قرار گرفت.
7339/ 6026
*خبرنگار : محمدرضا یوسف نژاد**انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ آقای مهدی نظرزاده با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان در سال گذشته به وجود ۲۴۰ کیلومتر شبکه فرسوده فاضلاب در قم اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷ کیلومتر از این شبکه اصلاح و بهسازی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۲ درصد از شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد، به هزینه‌های سنگین اجرای شبکه‌های فاضلاب اشاره کرد و افزود:سال گذشته توانستیم با وجود محدودیت منابع مالی ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر را توسعه دهیم که این میزان بیش از ۳۰۰ درصد بیش از پیش‌بینی‌ها بود.

آقای نظرزاده در ادامه از رسیدگی به ۱۳۷ حادثه در شبکه فاضلاب خبر داد و گفت: اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب در میانگین زمانی ۱۸ دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و نسبت به رفع حادثه اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تعداد حادثه در انشعابات فاضلاب را در سال گذشته هزار و ۷۲۳ مورد اعلام کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۸۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر شستشو و ۶۷ کیلومتر شبکه هم به منظور عیب‌یابی احتمالی و رفع آن ویدئو متری صورت گرفت.

وی با اشاره به انجام مقدمات انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی در زمینه توسعه شبکه و تأسیسات فاضلاب قم در سال گذشته و امضا آن با حضور رئیس‌جمهور در فروردین‌ماه امسال ابراز امیدواری کرد؛ در سال جاری شاهد رشد شاخص‌های حوزه فاضلاب در شهر قم باشیم.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم