Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@23:29:48 GMT

اطلاعات جدید درباره گردان بن‌سلمان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۸۶۳۸

اطلاعات جدید درباره گردان بن‌سلمان

به گزارش ایلنا، گردان موسوم به «سیف‌الاجرب»، که روز گذشته عملیات سرکوب مسلحانه و بازداشت شماری شاهزاده سعودی را اجرا کرد، نامی ناآشنا برای شهروندان عربستانی است.

روزنامه دولتی «سبق»، که نزدیک به «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان است، اطلاعات جدیدی درباره گردان «السیف الاجرب» منتشر کرده است.

به نوشته سبق، «السیف الاجرب» از گردان‌های گارد سلطنتی و تحت نظارت مستقین ولیعهد سعودی است که بلافاصله پس از به‌پادشاهی رسیدن «سلمان بن‌عبدالعزیز» تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردان بیش از 5 هزار نیرو از سطوح مختلف نظامی دارد.

تمامی اعضای این گردان دوره‌های نظامی پیشرفته از  جمله چتربازی، مبارزه با شورش، تک‌تیراندازی و مواد منفجره را گذرانده‌اند.

«السیف الاجرب» نام شمشیر «ترکی بن‌عبدالله بن‌محمد آل‌سعود» دومین بنیان‌گذار  رژیم سعودی است و این شمشیر الان در مالکیت ملک سلمان قرار دارد.

طبق این گزارش، روز گذشته ۱۱ شاهزاده سعودی دیگر که در قصر «الحکم» ریاض تجمع کرده بودند به وسیله گارد «السیف الاجرب» بازداشت و به زندان «الحائر» منتقل شدند. این شاهزادگان  به تصمیم دولت عربستان برای لغو معافیت شاهزادگان از پرداخت قبوض آب و برق اعتراض کرده و خواستار لغو فرمان پادشاهی در این زمینه شده بودند. 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ هکرها به نهادهای مهم اسرائیل | هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه دیمونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس؛ روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» گزارش داد هکرهای که اخیرا اعلام کرده بودند به برخی نهادهای حساس اسرائیی نفوذ کرده‌اند، وبگاهی برای انتشار داده‌های حساس این نهادها ایجاد کرده‌اند.
شبکه «الجزیره»، ظهر امروز (سه‌شنبه)، به نقل از هاآرتص خبر داد این گروه هزاران سند منتشر کرده و گفته‌ بعد از نفوذ به وزارت جنگ اسرائیل به آن‌ها دست یافته‌ است.
براساس این گزارش، این هکرها همچنین توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری رژیم اسرائیل و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای در نیروگاه دیمونا نفوذ کنند.
روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم»، روز چهارشنبه، هفته گذشته خبر داده بود که هکرها به وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده‌اند و اطلاعات حساسی به دست آورده‌اند.
این رسانه اسرائیلی گزارش داده بود که برخی اسناد مربوط به قراردادهای وزارت جنگ اسرائیل بوده و اطلاعات مذکور در برخی صفحات به ازای ۵۰ رمزارز بیتکوین برای فروش قرار داده شده‌اند.
هکرها همچنین گفته‌ بودند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی هستند.

کد خبر 845070 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • نفوذ هکرها به نهادهای مهم اسرائیل | هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه دیمونا
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • «دیمونا» هک شد | هزاران سند حساس به دست هکرها افتاد
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس