Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:35:59 GMT

طرح جذاب فیلیمو و آسیاتک برای اوقات فراغت کاربران

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۸۸۹۸

طرح جذاب فیلیمو و آسیاتک برای اوقات فراغت کاربران

مدت زمان زیادی از عمر سرویس­های VOD (Video on Demand) نمی­گذرد. اما در ایران، دو شرکت آسیاتک و فیلیمو اقدام به همکاری بی­نظیر و خدمات مناسبی در این زمینه کرده­ اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، مدت زمان زیادی از عمر سرویس­های VOD  (Video on Demand)  نمی­گذرد. اما در ایران، دو شرکت آسیاتک و فیلیمو اقدام به همکاری بی­نظیر و خدمات مناسبی در این زمینه کرده­ اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر اساس این گزارش، آسیاتک، به عنوان برترین اپراتور ارایه دهنده خدمات ثابت کشور، دارای گسترده‌ترین شبکه خدمات اینترنت در سراسر ایران می باشد؛ فیلیمو نیز پیشگام بسترهای VOD در ایران است. این دو شرکت در راستای ترویج فرهنگ و هنر، و تسهیل دسترسی کاربران، طی برنامه‌ای مشترک اقدام به اشتراکِ غنی‌ترین مجموعه محتوای فیلم و سریال کشور کرده‌اند.   بر همین اساس مشترکان اینترنت آسیاتک در سراسر کشور بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانند از طریق نشانی vod.asiatech.ir به صورت رایگان به کلیه فیلم ها و سریال های فیلیمو دسترسی داشته باشند؛ فیلیمو به عنوان یک سرویس VOD، دارای محتوای فاخر و غنی شامل هزاران عنوان فیلم و سریال ایرانی و خارجی، به زبان اصلی، دوبله یا زیرنویس شده و حتی انحصاری است.   این گزارش حاکی است کاربران آسیاتک در سراسر کشور بدون نیاز به خرید اشتراک فیلیمو و فارغ از دغدغه مصرف حجم اینترنت می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون هوشمند یا هر دستگاه دیگری که به شبکه آسیاتک متصل باشد، فیلم‌ها و سریال‌های دلخواه خود را از طریق vod.asiatech.ir تماشا کنند . بنابر این گزارش باتوجه به استقبال کم‌نظیر کاربران از این طرح و در راستای افزایش رضایت کاربران، فیلیمو و آسیاتک در اقدامی مشترک اعلام کردند: امکان تمدید دوباره این طرح در سال 1397 وجود دارد.     در پایان این گزارش آمده است: محتوای vod.asiatech.ir کاملا مشابه محتوای سایت اصلی فیلیمو است و به طور مستمر و همزمان با این وب‌سایت، فیلم‌ها و سریال‌های آن به‌روز می‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی یازدهم اردیبهشت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  اوقات شرعی در استان سمنان به این شرح است:

اذان صبح در سمنان ۳:۳۳
طلوع آفتاب ۵:۰۵
اذان ظهر ۱۱:۵۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۲
اذان مغرب ۱۹:۰۲
نیمه شب شرعی ۲۳:۰۷

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی یازدهم اردیبهشت در سمنان
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • اوقات شرعی فردا دهم اردیبهشت در شیراز
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت در سمنان
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • اوقات شرعی شنبه ۸ اردیبهشت در یزد