Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر جوان که در یک مجتمع تجاری در حال ساخت در میدان شوش کار می کرد در یک جنایت خونین به قتل رسید.

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 11 شامگاه شنبه 16 دی ماه امسال ماموران کارگر یک ساختمان تجاری در میدان شوش تهران با تماس به ماموران پلیس Police از پیدا شدن جسد یک جوان افغان در قسمت انباری طبقه دهم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 116 مولوی برای بررسی های ابتدایی پای در این ساختمان نیمه کاره گذاشتند و با حضور در طبقه دهم با جسد جوان 24 ساله ای که از ناحیه گردن و پهلو هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تجسس های ویژه در صحنه جرم Crime حاضر شدند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که کارگرهای این مجتمع تجاری در حال ساخت تا ساعت 5 عصر مشغول به کار بودند اما قربانی جنایت Crime محل کارش را ترک نکرده و در ساختمان مانده است.
تیم پلیسی در ادامه دوربین های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند که مشاهده کردند در ساعت 19 دو جوان افغان به صورت سراسیمه و شتابزده از ساختمان خارج شده اند و پس از آن دیگر کسی اطلاعی از آنها ندارد و احتمال می رود قتل Murder از سوی این دو جوان افغان صورت گرفته باشد.
بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی در این مرحله دستور داد تا جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شود و تجسس های فنی برای افشای راز این جنایت و دستگیری دو متهم فراری در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در جریان یک درگیری در محله فرحزاد اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ  سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی سه روز  گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی  کرده است، اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده  بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهارکرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و متهمان پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری