Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار است تحقیقاتی را درباره شرکت های املاک و مستغلات «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا آغاز کند. این تحقیقات درباره استفاده شرکت های جرد کوشنر از «طرح اخذ گرین کارت با روش سرمایه گذاری» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام «خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا»، با طرح اخذ گرین کارت به روش سرمایه گذاری هر ساله 10 هزار مهاجر اقامت آمریکا را دریافت می کنند. مهاجران کشورهای دیگر که بتوانند دستکم 500 هزار دلار در مشاغل آمریکا سرمایه گذاری کنند و 10 شغل تمام وقت برای افراد ایجاد کنند، می توانند گرین کارت آمریکا را دریافت کنند.

تاکنون علت آغاز این تحقیقات درباره داماد ترامپ مشخص نشده است؛ اما وکیل شرکت های جرد کوشنر اعلام کرد که این شرکت هیچ تخلفی در این مورد مرتکب نشده است.

گزارشها حاکی از آن است که در ماه مه سال 2017، آسوشیتد پرس در مطلبی نوشت که سرمایه گذاران چینی دستکم 7.7 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه گذاری کرده اند و در مقابل 40 هزار گرین کارت دریافت کرده اند.

درست در همان ماه، شرکت کوشنر یک کمپین در هتل ریتزی پکن برگزار کرده بود تا در آن سرمایه گذاران چینی را برای سرمایه گذاری در نیوجرسی تشویق کرد. در یکی از بروشورهای کمپین کوشنر نوشته شده بود: «با 500 هزار دلار سرمایه گذاری، به آمریکا مهاجرت کنید.»

با وجود اینکه کوشنر با ورود به کاخ سفید به عنوان مشاور ارشد ترامپ، از پست های خود در شرکت های خصوصی اش استعفا داد؛ اما همچنان در این شرکت ها سهامی جزئی دارد.


انتهای پیام/

تحقیق درباره شرکت‌های جرد کوشنر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری