Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "بچه‌های بد" گفت: قرار بود فیلم سینمایی "شماره 17 سهیلا" مهر ماه امسال اکران شود ولی به قول تهیه کننده اثر به دلایل وجود مافیای پخش اکران این اثر به تعویق افتاد.

زهرا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص دلیل اکران نشدن فیلم "شماره 17 سهیلا" گفت: دست روی دل من نگذارید که خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من واقعاً دلیل این بدقولی و ناهماهنگی در چرخه اکران را نمی دانم.

وی در همین راستا افزود: قرار بود "شماره 17 سهیلا" مهر ماه امسال اکران شود ولی به قول تهیه کننده اثر به دلایل وجود مافیای پخش اکران این اثر به تعویق افتاد. در حال حاضر چرخه اکران بسیار به هم ریخته و نامنظم است و مشخص نیست که آثار چگونه و با چه قانونی در سینماها اکران می‌شوند.

بازیگر سریال "باغچه مینو" با ابراز تعجب از وضعیت فعلی سینمای ایران تاکید کرد: من متوجه نمی شوم چرا فیلمی با مضمون مهم و همچنین کیفیت بالای "شماره 17 سهیلا" اکران نمی شود و به جای آثار کمدی سخیف و مبتذل در چرخه اکران روی پرده می روند.

وی با انتقاد از اکران فیلم‌های بی کیفیت در سال جاری سینما خاطرنشان کرد: برخی آثار در سال جاری تولید شده و همین امسال هم اکران شده اند و من نمی دانم چه نوع روابط و قانونی باعث شده تا این آثار به سرعت ساخته و اکران شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران برخی حواشی درباره قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودرو‌های برقی تأمین کنند و قرارداد‌های خرید خودرو‌های برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودرو‌های برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است