Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:50:10 GMT

«کوتینیو» نگینی قیمتی برای تاج بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۹۴۸۸

«کوتینیو» نگینی قیمتی برای تاج بارسلونا

انتقال فلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا قطعی شده و روزنامه مارکا در یادداشتی مدعی شده این خرید، خریدی بسیار مناسب و با قیمتی عالی بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه مارکا درباره پیوستن کوتینیو به تیم فوتبال بارسلونا یادداشتی منتشر کرده است:

«همانطور که همه می‎دانید این روزها و در فصل نقل و انتقالات زمستانی اولین موضوعی که مطرح است موضوع کوتینیو و بارسلونا است و حتما این را هم می‎دانید که وقتی تیمی مانند بارسلونا بهترین بازیکن موجود در بازار نقل و انتقالات را بخواهد باید دلارهای زیادی را برای داشتن او بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تابستان که بارسلونا برای خرید کوتینیو پا پیش گذاشت پنهان نبود که این بازیکن رویای حضور در نیوکمپ را در سر دارد. خیلی‌ها معتقد بودند او نباید لیورپول را در این شرایط ترک می‏‌کرد، اما پیشنهاد بارسلونا چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. چطور می‏‌شود بازیکنی شانس بازی کردن در کنار مسی و سوارس و دمبله را نادیده بگیرد؟ حتی این که نیمار به کوتینیو گفته بود به بارسلونا نرود تا به سرنوشت ریوالدو، روماریو و رونالدینیو گرفتار نشود هم کافی نبود تا او پیشنهاد بارسا را رد کند.

از طرفی او بازیکنی فوق‎العاده با استعدادی است و به راحتی می‏‌توان گفت رقم ۱۶۰ میلیون یورویی که بارسلونا قرار است برای این بازیکن بپردازد، رقم بسیار کمی است. کوتینیو بازیکنی باهوش است، حرکات بدون توپ خوبی دارد و پاس‎های کوتاه و بلند خوبی ارسال می‎کند. در واقع او بازیکنی است که از آسمان برای ارنستو والورده فرستاده شد و می‏‌تواند ستاره‎ای در خط میانی بارسلونا باشد.

بارسلونا او را به عنوان جانشین طولانی‎مدت برای آندرس اینیستا به خدمت گرفته و بازی کردن در لالیگا در شرایطی که اجازه بازی در لیگ قهرمانان به خاطر بازی در این تورنمنت با لباس لیورپول را دارد، فرصت مناسبی است تا برای این هدف آماده شود. در نهایت هر طور به این خرید نگاه کنید متوجه می‌‏شوید خرید بسیار مناسبی برای آبی و اناری‌‎ها بوده است.»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)

هت تریک روبرت لواندوفسکی مقابل والنسیا به همراه گل فرمین لوپز باعث شد بارسلونا یک پیروزی خوب به دست آورد.

دانلود (102.9MB)

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟