Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، غلامرضا سالاری میری مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب اظهار کرد: مسابقات ایده پردازی تحت عنوان « فکر برتر، ایده برتر» با همکاری کارشناس پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش و دبستان امام خمینی (ره) روستای کلاهی برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش میناب، داشتن ایده راهی برای رسیدن به قله های موفقیت علمی و شغلی عنوان کرد و افزود: این مسابقه برای کلیه مقاطع تحصیلی پیش بین شده است و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقات ،کارشناسی تحقیقات این مدیریت تا پانزدهم بهمن ماه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: وی خاطر نشان کرد : مسابقه ایده پردازی با محوریت گرایشهای علوم پایه،علوم فنی ومهندسی،دریا و صنایع دریایی برگزارخواهدشد.

به گفته سالاری یک دانش آموز ایده پرداز می تواند در آینده یک فرد کارآفرین، اندیشمند و یا مخترع باشد که بسیاری از نیازهای جامعه را می تواند برآورده نماید لذا هر مدرسه بایستی به سمتی در حرکت باشد که زمینه را برای رشد ، شکوفایی ، بروز ایده ها و طرح های ذهنی دانش آموزان فراهم نماید.

سالاری گفت :اساس هر فعالیت شغلی، توانایی عملی و یا خلاقیت های فردی و اجتماعی که در جامعه شروع می شود از یک ایده آغاز می گردد.

وی اذعان داشت: یک دانش آموز ایده پرداز می تواند در آینده یک فرد کارآفرین، اندیشمند و یا مخترع باشد که بسیاری از نیازهای جامعه را می تواند برآورده نماید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان