Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه بین المللی بیرجند با وعده های مختلف برای انتقال قرار است چهار ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، با افتتاح بیمارستان رازی بیرجند و تجهیزشدن بخش‌های این بیمارستان، لزوم جابجایی نمایشگاه بین المللی و ایجاد محیطی آرام برای بیماران بیشتر احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها وعده جابجایی نمایشگاه بین المللی بیرجند داده شد اما هنوز خبری از جابجایی این نمایشگاه نیست و مردم بیرجندی از ترافیک ایجاد شده و سلب آرامش برای بیماران گلایه دارد.

یکی از شهروندان بیرجندی در گفتگو با خاورستان،اظهارکرد: با افتتاح هر نمایشگاه معضلی به نام ترافیک در خیابان غفاری بیرجند ایجاد می شود و به سختی جای پارک برای ماشین می توان پیدا کرد.

وی ضمن تصریح اینکه گنجایش این نمایشگاه با ظرفیت بازدید از آن همخوانی ندارد، افزود: فضای نمایشگاه کنونی خیلی کم است به طوری که اگر در ساعات اولیه برای بازدید به نمایشگاه مراجعه کنیم شاید بتوانیم از غرفه ها دیدن کنیم اما با گذشت یکی دو ساعت از زمان فعالیت آن ازدحام جمعیت اجازه نمی دهد به خوبی از غرفه ها دیدن کنیم.

وی گفت: با راه اندازی دو بیمارستان رازی و ایران مهر، به سختی آمبولانس ها از این خیابان می توانند رفت و آمد کنند چراکه ماشین ها به قدری فشرده پارک هستند که آمبولانس فضای برای عبور ندارد.

این شهروند بیرجندی بیان کرد: با برگزاری نمایشگاه در مکان فعلی، ما در حق بیمارانی که در این دو بیمارستان بستری هستند مخصوصا بیماران بیمارستان ایران مهر که سرطانی و خاص هستند و بیشتر نیاز به آرامش دارند و دیوار به دیوار بیمارستان هستند؛ جفا می کنیم.

حسینی، رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: ما به زمین نمایشگاه بین المللی بیرجند برای احداث اورژانس و بخش سلول درمانی به زمین نمایشگاه بین المللی نیاز داریم.

وی افزود: تا زمانی که نمایشگاه به مکان جدید خود نقل مکان ندهد ما نمی توانیم این بخش ها را به بیمارستان شیمی درمانی استان اضافه کنیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی ضمن تصریح این‌که ما دیگر از وعده های مسئولان برای انتقال نمایشگاه بین المللی قطع امید کرده ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر مسئولان به وعده های خود عمل کنند.

حسینی گفت: نمایشگاه بین دو بیمارستان رازی و ایران مهر قرار گرفته است و بیماران نیاز به آرامش دارند اما با وجود نمایشگاه این آرامش سلب شده است.

وی اضافه کرد: با فعالیت نمایشگاه، دیگر جای پارک برای خودروها وجود ندارد و کار سخت است و انتقال نمایشگاه یک خدمت بزرگی خواهد بود.

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی با بیان این‌که ما به زمین نمایشگاه نیاز فوری داریم، یادآورشد: علاوه بر این نمایشگاه مشکلات ترافیکی ایجاد کرده است که تغییر مکان آن را ضروری تر کرده است.

حسینی یادآورشد: ما تاکنون تذکرات مختلفی برای جابجایی این نمایشگاه داده ایم اما مثمر ثمر نبوده است.

لشکری رئیس هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی بیرجند در این خصوص در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: از سال 90 کلنگ زنی پروژه نمایشگاه بین المللی بیرجند که روبه روی دانشگاه پیام نور بیرجند واقع شده است، آغاز شد.

وی افزود: زمین در نظر گرفته شده برای نمایشگاه 20 هکتار است که از این مقدار 850 متر مربوط به ساختمان اداری در دو طبقه است.

رئیس هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی بیرجند تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی که در خیابان غفاری وجود دارد زمانی جابه جا خواهد و به مکان جدید منتقل می شود که نمایشگاه جدید تکمیل شود و تا قبل از تکمیل نمایشگاه امکان جابه جایی وجود ندارد.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه تا چهار، پنج ماه آینده به بهر برداری می رسد.

وی با بیان این‌که فاز اول ساخت و ساز 90 درصد انجام شده است، گفت: شش هزار و 500متر زیر بنا دارد.

رئیس هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی بیرجند اظهارکرد: حدود پنج میلیارد تومان تاکنون برای نمایشگاه هزینه شده است و برای تکمیل فاز یک میلیارد تومان دیگر هزینه باید کرد.

لشکری خاطرنشان کرد: مکان فعلی نمایشگاه استیجاری است و باید هرچه زودتر تخلیه شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه جدید پارکینگ، فضای سبز و محیط بازی دارد و فضای آن پنج براربر مکان فعلی نمایشگاه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی

در جریان برگزاری چهل‌ونهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات جهان در ۱۷ تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت سال جاری در ژنو - سوئیس، حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش ایسنا، اختراع حمزه نجفی‌مهر، یک عینک و پلتفرم هوشمند واقعیت مجازی است که ابزار‌ها و راهکار‌هایی نوین برای توسعه برند شخصی را ارائه می‌دهد. این پلتفرمِ منحصر به فرد قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تحلیل داده‌ها و شناخت شرایط پرداخته و تجربه‌ای بی‌نظیر جهت بهبود عملکرد افراد در زندگی کاری و حرفه ای، اجتماعی و حتی عاطفی را برای هر کاربر ایجاد کند.

با استفاده از این پلتفرم هوشمند، افراد قادرند به طور مستقیم با هوش مصنوعی در تلفن همراه خود در تعامل باشند و تجربه‌ای بی‌نظیر از داشتن یک مربی و راهنما را در شرایط مختلف و در محیط مجازی، داشته باشند.

این عینک و پلتفرم امکاناتی مانند امکان حضور در سخنرانی بصورت واقعیت مجازی، امکان حضور در جلسات گروهی و کلاس‌ها بصورت واقعیت مجازی، امکان شخصی‌سازی تمرین‌ها در حوزه توسعه فردی، امکان تعامل با هوش مصنوعی در حوزه‌های مرتبط با شخص و یا کسب و کار آن و ... را برای کاربر میسر می‌کند.

لازم به ذکر است، پیش از این حمزه نجفی مهر مقام دوم و مدال نقره جهانی از نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات سئول ۲۰۲۳ را دریافت کرده بود.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند