Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: از سال ۶۸ تا به حال بیش ۱۰۰ بار خون داده‌ام و به همین دلیل سازمان اهدای خون کارت طلایی اهدای خون را به من اهدا کرده است.

خلیل حسینی احمدوندی، کارمند دانشگاه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: از سال 68 تا به حال بیش 100 بار خون داده ام و به همین دلیل سازمان اهدای خون کارت طلایی اهدای خون را به من اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی  با بیان این که سالی چهار بار برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه می کنم، اضافه کرد: از سال 1368 شروع به خون دادن کرده ام و هر سه ماه یکبار به مرکز انتقال خون استان مراجعه کرده ام و این اتفاق حتی یک بار هم به تعویق نیفتاده است.

وی خاطرنشان کرد: چند وقت پیش از سازمان انتقال خون با من تماس گرفتند و کارت طلایی اهدای خون را به من اهدا کردند در آن جلسه روابط عمومی سازمان اهدای خون استان گفت این اولین رکورد در استان است و از 6 سال پیش تا به حال استان نتوانسته است چنین رکوردی را ثبت کند.

کارمند دانشگاه رازی کرمانشاه  با بیان اینکه به مسلمان و ایرانی بودنم افتخار می کنم، بیان کرد: اهدای خون بهترین راه کمک به هم نوع است و به همه هموطنان خود توصیه می کنم برای حفظ سلامتی و کمک به بیماران خون خود را اهدا کنند.

حسینی ابراز امیدواری کرد که خون اهدایی اش در هر جای ایران مفید واقع شود و هم خدا و هم بنده های خدا از او راضی باشند.

وی با اشاره به اینکه خون دادن علاوه بر اینکه کار خداپسندانه ای است می تواند در سلامت افراد نیز موثر باشد، گفت: هر سه ماه نیم لیتر خون مقدار زیادی است؛ اما باید امتحان کنید تا تاثیر آن را بر سلامت و شادابی خودتان ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت:  هزار و ۷۱۷ اتوبوس‌های مشهد معادل ۵۵ درصد شامل ۹۹۷ دستگاه اتوبوس سازمانی، ۳۱ دستگاه میدل‌باس سازمانی، ۴۰۵ دستگاه مینی بوس خصوصی و ۲۸۴ اتوبوس خصوصی میانگین عمرشان بین ۷ تا ۱۰ سال است.

 محسن شریعتی افزود:  هم اکنون ۱۶۷ خط اتوبوسرانی در مشهد فعال است که متوسط زمان انتظار مسافران در ایستگاههای اتوبوس پنج دقیقه است.

وی با بیان اینکه این سازمان دارای سه هزار و ۶۹۷ ایستگاه و ۱۸ پایانه متمرکز و ۱۷ پایانه حاشیه ای(خطی) است، افزود: اتوبوسرانی مشهد دارای ۲۹ باجه فروش و شارژ من کارت و ۲۰۰ پایانه دستگاه‌های خودکار شارژ من کارت و ۷۲۸ باب فروشگاه عامل شارژ من کارت در سطح شهر مشهد است.

وی عنوان کرد: به طور متوسط روزانه یک میلیون و ۶ هزار و ۵۱۷ مسافر از ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد استفاده می کنند.

شریعتی گفت: خرید ناوگان کف کوتاه مجهز به رمپ ویلچر و کمربند ایمنی ویلچر، توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها شامل پایانه‌ها توقفگاه‌ها و تعمیرگاه، احداث و توسعه مسیرهای ویژه اتوبوس و خطوط تندرو بی.آر.تی، بازسازی ناوگان فرسوده،رفع نقص دودزایی ناوگان، تجهیز ناوگان به کپسول اطفای حریق و سرویس دهی ویژه دانش‌آموزی، کنترل خشم و استرس امداد و نجات و پیشگیری از تصادفات ویژه راهبران ناوگان، برگزاری دوره‌های روانشناختی برای راهبران پرخطر، تجلیل از اتوبوس رانان نمونه فاقد تصادف و آموزش فرهنگ شهروندی از اقدامات سازمان اتوبوسرانی در راستای ایمنی به شمار می رود.

وی با اشاره به مشکلات و چالشهایی که سازمان اتوبوسرانی با آن مواجه است، ادامه داد: پارک و اشغال ایستگاه‌های اتوبوس توسط سایر خودروها، فرسودگی ناوگان و محدودیت در تامین ناوگان اتوبوسرانی، کیفیت پایین و هزینه بالای قطعات و لوازم یدکی ناوگان اتوبوسرانی، فقدان شبکه معابر مناسب برای سرویس دهی ناوگان در حاشیه شهر مشهد، عدم ایجاد محدودیت در معابر شهری ویژه خودروهای شخصی و نبود اولویت برای تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در معابر و تقاطع‌ها از دیگر چالش‌های سازمان اتوبوسرانی مشهد به شمار می‌رود.

طول مسیر اتوبوسرانی در مشهد ٢ هزار و ٧٠٠ کیلومتر است که ٢٣ کیلومتر از آن، مسیر خطوط تندرو و بی. آر. تی است.

دیگر خبرها

  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری