Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@09:21:57 GMT

الکسا به کمک هوشمند کردن کارهای خانه می آید

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۱۲۴۵

الکسا به کمک هوشمند کردن کارهای خانه می آید

رکنا:الکسا در حال طراحی سرویس هایی است که بتواند امور خانه را خودکار انجام دهد.

کیت جدید آمازون از طریق بلوتوث، امکان اتصال به سرویس کنترل صدای الکسا را فراهم می‌کند.به گزارش  انگجت، آمازون در حال ادغام دستیار صوتی هوشمند "الکسا" (Alexa) با سرویس‌هایی است که می‌تواند برای کمک در کارهای خانه از روشن کردن مایکروویو گرفته تا شارژ ابزار الکتریکی به کار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفند بعدی این غول فناوری، گذاشتن یک دستیار صوتی در ابزارهایی است که از آنها استفاده می‌کنید.

اکنون، آمازون، "کیت لوازم جانبی تلفن همراه الکسا" را معرفی کرده است. این کیت، نرم‌افزاری است که به توسعه‌دهندگانش این امکان را می‌دهد که ابزارهای پوشیدنی و هدفون‌های مجهز به بلوتوث خود را به سرویس خدمات صوتی متصل کنند.

این کیت، ابزارهای "تولیدکنندگان تجهیزات اصلی" (OEM) را قادر می‌سازد از طریق بلوتوث و اپلیکیشن الکسا در دستگاه‌های iOS یا اندروید، به "سرویس صدای الکسا" (AVS) متصل شوند.

البته، درحال حاضر ابزارهایی وجود دارند که به دستیار صوتی آمازون متصل می‌شوند؛ اما مسیریابی از طریق این اپلیکیشن، نسبت به انجام این کار از طریق کیت توسعه نرم‌افزار AVS که ماه اوت گذشته عرضه شد، گزینه ساده‌تری است.شاید این گزینه آسان‌تر به آمازون در پذیرش الکسا پیش از سرویس‌های رقیب کمک کند.

این کیت هنوز آماده استفاده نیست و در سال جاری عرضه خواهد شد.بنابر اعلام آمازون، دستگاه‌های بوز (Bose)، جبرا، آی‌هوم و بیردینامیک (Beyerdynamic) می‌توانند به الکسا متصل شوند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند