Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@07:04:01 GMT

درگیری خونین در محله نارمک تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۱۵۸۲

درگیری خونین در محله نارمک تهران

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، ساعت 8:30 چهاردهم دی‌ ماه سال جاری ماموران کلانتری 127 نارمک خبر قتل پسر جوانی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

بنابر اظهارات ماموران ساعت 23:28 سیزدهم دی‌ ماه جاری پنج پسر جوان در پارک گل مریم در منطقه نارمک با یکدیگر درگیر شده که در این نزاع یکی از آنها به نام افشین با ضربه چاقو از ناحیه پای چپ مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان امام حسین در ساعت 7 صبح چهاردهم دی‌ ماه به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با تشکیل پرونده قتل و انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی متهمان این نزاع مرگبار با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت آغاز و کامبیز متهم به قتل افشین در مورخه 14 دی ماه جاری در منزلش دستگیر شد.

کامبیز در همان ابتدای بازداشت به قتل افشین اعتراف کرد و گفت: من با دوستان افشین نزاع و خصومت قبلی داشتم و حدود دو ماه پیش با آنها درگیر شده بودم که روز حادثه افشین همراه با دوستانش به پارک آمده و فحاشی کردند؛ افشین با خودش قمه‌ای حمل می‌کرد که حین درگیری قمه از دستش زمین افتاد.

وی ادامه داد: من نیز قمه را از روی زمین برداشته و پس از ضربه به پای مقتول از محل متواری شدم، من قصد قتل او را نداشتم و فقط می‌خواستم ضربه‌ای به او بزنم.

متهم به قتل پس از این اظهارات با دستور بازپرس مرادی؛ بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در استان، ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مالخر و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: ماموران همچنین ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری، ۳۶ قبضه سلاح جنگی و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ را کشف و ۳۳ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیز، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر و ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

سردار الهی با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری شش اراذل و اوباش در استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • درگیری خونین در ساحل بندر/ قاتل، همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان