Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از دستگیری مردی خبر داد که در فضای مجازی اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز و تهدید افراد می کرد اما به جای زندان روانه بیمارستان اعصاب و روان شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امین یادگار نژاد رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان در رابطه با این خبر گفت: مردی که در فضای مجازی، اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز و سپس تهدید افراد می نمود توسط پلیس فتا استان کرمان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در پی شکایت دو خواهر مبنی بر اینکه مدتی است که شخصی در فضای مجازی با ارسال پیام‌های توهین آمیز، اقدام به ایجاد مزاحمت و در نهایت تهدید برایمان کرده است که پرونده با موضوع مزاحمت در فضای مجازی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان کرمان افزود: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکیان را نموده بود از اقوام آنها بوده است.
یادگار نژاد افزود : متهم پس از دستگیری به این پلیس دلالت که در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده اما با وجود ادله کافی در بازجویی‌های خود اعتراف و مشخص گردید که وی دچار بیماری روحی و روانی بوده و سابقه بستری در بیمارستان اعصاب و روان را هم داشته است.
وی گفت: پس از تکمیل پرونده، حسب دستور مقامات قضایی استان با توجه به اینکه متهم بیمار بوده به بیمارستان اعصاب و روان اعزام شد.

**کشف بیش از 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف 28 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون در اتوبان 'زنجان – قزوین' توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
سرهنگ اسماعیل اسماعیلی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی ماموران پلیس آگاهی استان از حمل مقادیری سوخت قاچاق مطلع شدند. در این راستا ماموران با ایجاد ایست و بازرسی خودرو حامل سوخت قاچاق را که یک دستگاه کامیون بود شناسایی و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 28 هزار و 500 لیتر نفت سفید قاچاق کشف کردند .

**کشف 7 تن و 500 کیلوگرم ماهی قاچاق
جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف 7 تن و 500 کیلوگرم ماهی قاچاق طی یک عملیات توسط ماموران انتظامی آق قلا خبر داد.
سرهنگ مسعود فروزان نیا گفت: ماموران انتظامی شهرستان آق قلا روز گذشته در طی یک کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به توقیف 2 دستگاه خودرو حامل ماهی قاچاق شدند. در این عملیات مقدار 7 تن و 500 کیلوگرم ماهی قاچاق در بازرسی از خودروهای مورد نظر کشف شد و کارشناسان ارزش این مقدار ماهی قاچاق را بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کردند.
به گفته وی در این عملیات 3 نفر دستگیر و ماهی کشف شده پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

**دستگیری سارق منزل به همراه 4 مالخر
سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از 100 فقره انواع سرقت و دستگیری سارق حرفه ای در شهر اهواز خبر داد و گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، دستورات و راهکارهای عملیاتی به فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ابلاغ شد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند، سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سردار عباس زاده با بیان اینکه سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به بیش از 100 فقره سرقت منزل و سایر سرقت ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز از سال 1392 تاکنون اعتراف کرد، افزود: ماموران انتظامی با توجه به اعترافات متهم، 4 مالخر اموال مسروقه را شناسایی و در این رابطه دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با بیان اینکه از محل اختفاء سارقان مقادیری کالای خانگی مسروقه و 3 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

**کشف محموله 2 میلیاردی قاچاق
سردارحیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام توقیف یک دستگاه کامیون کشنده' ولوو' از کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان امیدیه خبر داد و گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با قاچاق کالا، مأموران پلیس پاسگاه انتظامی آسیاب، حین کنترل خودروهای عبوری در محور 'دیلم - امیدیه'، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده ولوو حامل بار قاچاق شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از بار کامیون توقیفی انواع البسه و پوشاک به تعداد 20 هزار و 50 ثوب، فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.
سردار عباس زاده گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 2میلیارد ریال برآورد کرده اند.
در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

**کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق
سرهنگ یدالله حسن پوررئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یک متهم دراین راستا خبر داد و گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت های شبانه روزی خودرو مشاهده کردند راننده خودرو مورد نظر با استفاده از تاریکی هوا و تعویض پلاک قصد انتقال سوخت قاچاق را به شهرستان های جنوبی را داشته که با همکاری ماموران انتظامی شهرستان فهرج کامیون حامل سوخت قاچاق توقیف گردید.
حسن پور گفت: در بازرسی از خودرو 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش ریالی 800 میلیون ریال کشف شد و در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

**واژگونی پژو 405، 3 کشته بر جای گذاشت
سرهنگ علی اسفندانی رئیس پلیس راه استان هرمزگان از وقوع واژگونی یک دستگاه پژو 405 با 3 کشته و یک مجروح در شهرستان رودان خبر داد و گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در جاده اصلی رودان ، مأموران سریعا به محل اعزام شدند.
وی افزود: طی بررسی های انجام شده و شواهد موجود در صحنه مشخص شد، یک دستگاه پژو 405 به دلایل نامعلومی به شانه خاکی جاده منحرف و واژگون شده است که در این حادثه 3 نفر در دم فوت و یک نفر نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

**برخورد 2 خودرو، یک کشته و 7 مجروح برجای گذاشت
برخورد 2 دستگاه سواری پراید و پژو 405 در محور 'مهاباد - ارومیه'، یک کشته و 7 مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ 'عباس فرمانی' رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، از وقوع یک فقره تصادف در محور 'مهاباد - ارومیه' مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که این تصادف بین 2 دستگاه سواری پراید و پژو 405 رخ داده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این حادثه، یکی از سرنشینان سواری پراید در دم فوت شد، افزود: رانندگان و 5 نفر از سرنشینان هر 2 خودرو نیز که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

**انهدام باند سارقان 24 میلیاردی در اصفهان
سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 24 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: در پی دریافت شکایاتی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود:ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند 3 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سردار معصوم بیگی اضافه کرد : افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت 24 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند.

**کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در کرمان
سرهنگ ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 575 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در ایست و بازرسی موقت محور 'زاهدان- فهرج' حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو، 575 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و در همین راستا یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد:متهم به همراه مواد کشف شده پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شد.
اجتمام9105**1569
خبرنگگار: معصومه نیکنام ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد

ایسنا/یزد نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد