Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:22:58 GMT

جشن سردوشی سربازان 08 خاش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۲۷۵۹

جشن سردوشی سربازان 08 خاش برگزار شد

زاهدان - ایرنا - جشن سردوشی و پایان دوره آموزشی سربازان مرکز آموزش 08 'سرتیپ شهید ابراهیم نوری' روز یکشنبه با حضور مسئولان محلی خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا فرمانده مرکز آموزش 08 در این مراسم گفت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان راه ولایت با قدرت و شجاعانه از ارزش های اسلامی و مرزهای میهن پاسداری و صیانت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عبدالرحمن ساسانیان فرد افزود: ارتش در کنار ملت ایران و سایر ارکان نظام اسلامی و دولت برای مقابله با تهدیدات و فتنه های دشمنان آمادگی دارد.
وی بیان کرد: نیروهای سخت کوش در ارتش بهترین یاوران رهبری بوده اند و با تمام توان و آمادگی لازم خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از آرمان های اسلامی و انقلابی ایران کرده اند.
وی فراگیری آموزش های رزمی، دفاعی و فرهنگی را از ضرورت های اجتناب ناپذیر برای مقابله با تهدیدات دشمنان و کسب آمادگی افراد جامعه در مواقع حساس برای دفاع از حریم کشور عنوان کرد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش نیز در این مراسم با تبریک جشن سردوشی سربازان گردان های مرکز آموزش 08 گفت: حضور ارتش و تلاش های ارزشمند ارتشیان دلاور در صحنه های انقلاب اسلامی سبب تحکیم و ثبات امنیت و حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه شده است.
عیدمحمد قلندرزهی افزود: رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی در حفظ وحدت و شناخت داشتن از دشمن است و همگان باید با آگاهی و حضور پرشور در صحنه بتوانیم از خاک میهن و ارزش های والای اسلامی و انقلابی صیانت کنیم که اقدامات ارتشیان دلاور در این عرصه قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»

رسانه‌های روسیه خبر دادند که ارتش این کشور برای تقویت آمادگی خود، رزمایش اتمی با استفاده از تسلیحات اتمی غیر راهبردی برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که اصرار آمریکا و متحدانش به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دارد، تدارک روسیه برای رزمایش اتمی خبرساز شده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ستاد کل ارتش آمادگی خود را برای رزمایش موشکی منطقه جنوبی با مشارکت نیروی هوایی و دریایی آغاز کرده است.

طبق اعلام این وزارتخانه، فرمانده کل قوا به وزارت دفاع روسیه دستور برگزاری رزمایش‌ها برای تمرین استفاده از «تسلیحات اتمی غیرراهبردی» را داده و این رزمایش با هدف حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات برای تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت روسیه انجام می‌شود.

مسکو اعلام کرد که اقدام وزارت دفاع روسیه پاسخی به اقدامات تحریک آمیز کشورهای غربی علیه روسیه انجام می‌شود.

سفیر سیار روسیه گرگوری ماشکوف اعلام کرد که این کشور زرادخانه موشکی خود را برای ایجاد بازدارندگی در برابر غرب افزایش خواهد داد.

این دیپلمات روس به خبرگزاری ریانووستی گفت که «ما اکنون در مرحله تقابل آشکار هستیم و من امیدوارم که منجر به درگیری مسلحانه مستقیم نشود».

وی افزود که روسیه باید «اقدامات بیشتری برای تقویت توانمندی دفاعی خود شامل بیشتر کردن زرادخانه موشکی خود انجام دهد تا دشمن را هرگونه اقدام احتمالی برای سنجیدن توان روسیه مایوس کند».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش