Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در جلسه‌ای به ریاست جلیل حسنی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور مسعود راسخی و علی اصغر علی‌پور، معاونین سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان، 19 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در لارستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه زمان اجرای برنامه‌های شکلی، ظاهری، نمادین و روتین در ایام‌الله دهه فجرگذشته است، افزود: رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان با خلاقیت و نوآوری برنامه‌های جدید و با کیفیتی را ارائه دهند واقدامات و عملکردها را قاعده‌مند و قانونی به پیش ببرند و اجرایی کنند و از برنامه‌های تکراری پرهیز كنند.
حسنی تأکید کرد: تمام ارگان‌های شهرستان برنامه‌های خوبی را برای مردم برگزار کنند و در راستای شفافیت‌سازی گام بردارند و بیش از پیش برنامه‌ها را در جامعه نهادینه کنند و در دهه فجر پیش رو محکم تر پای کار باشند و حضور جدّی در تمامی برنامه‌ها داشته باشند تا بتوانیم در دهه فجر یک تبلور عینی دیگری از حضور مردم ایجاد کنیم که در عرصه داخلی و خارجی تأثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: از هر برنامه جدیدی که از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر و مردم در ایام‌الله دهه فجر انقلاب برگزار شود، استقبال می‌کنیم و این را هم تذکر دهم که برنامه‌ها تنها مختص مرکز شهرستان نباشد، بلکه در تمامی شهرها، بخش‌ها، روستاها، آبادی‌ها و مناطق عشایرنشین منطقه لارستان بزرگ نیز برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و قرآنی و غیره برگزار شود.
در ادامه مسعود راسخی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان هم در سخنانی از تمامی رؤسای ادارات شهرستان خواست در ایام دهه فجر دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین كنند.
علی اصغر علی‌پور، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان هم خواستار ارسال پروژه‌های افتتاحی دهه فجر به فرمانداری شد.
محسن حجتی، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان و دبیر ستاد دهه فجر شهرستان نیز از رؤسای ادارات شهرستان و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان خواست هر چه سریعتر برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، قرآنی، ورزشی و غیره که قرار است در طول دهه فجر امسال در سراسر منطقه لارستان بزرگ برگزار شود، به فرمانداری ارسال كنند.
وی یادآور شد: در ایام دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی مناسب از تابلوها و امکانات تبلیغی در سطح شهرستان که متعلق به دستگاه‌های اجرایی است جهت انتقال پیام‌ها و ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و عملکرد ادارات مربوط صورت پذیرد.
یادآور می‌شود، در ادامه پس از بحث و بررسی، رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهة فجر انقلاب اسلامی شهرستان لارستان در سال جاری معرفی شدند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد با اجرای طرحی به ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها بپردازد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حاشیه‌های تماشاگران در ورزشگاه‌های ایران، همواره معضلی جدی برای فوتبال داخلی محسوب می‌شود؛ از شعارهای تند علیه بازیکنان گرفته تا پرتاب اشیاء و بعضاً درگیری‌های شدید روی سکوها، اتفاقاتی که در طول سالیان گذشته منجر به صدور آرای متفاوت و زیادی از سوی کمیته انضباطی شده، اما ظاهراً بازدارندگی لازم را نداشته است.

در همین راستا و پس از حاشیه‌های رخ داده در دیدار پرسپولیس - سپاهان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برنامه ویژه‌ای را برای ساماندهی کانون هواداران باشگاه‌ها در نظر گرفته است و در نامه‌ای از باشگاه‌ها درخواست کرده تا لیدرهای خود در سکوهای ورزشگاه‌های خانگی را به طور دقیق به کمیته انضباطی معرفی کنند.

برگزاری دو دیدار آینده پرسپولیس - سپاهان فقط با تماشاگر خانم

بر این اساس کمیته انضباطی قصد دارد برای فصل آینده، با همکاری ناظران انضباطی تخلفات احتمالی رخ داده روی هر سکوی ورزشگاه‌ها را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهد و همان جایگاه و لیدر مربوطه را با جرایم انضباطی و احتمالاً محرومیت جریمه کند.

علاوه بر این، فدراسیون فوتبال قصد دارد برای فصل آینده هماهنگی‌هایی با سازمان ثبت احوال در حوزه بلیت‌فروشی آنلاین انجام دهد تا افراد در ورزشگاه‌ها در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند و به این ترتیب متخلفان شناسایی شوند.

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان