Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از شرکت هواپیمایی آسمان و آشیانه این ایرلاین به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این هلدینگ امروز انجام شد.

همچنین اصحاب رسانه نیز از آشیانه شرکت هواپیمایی آسمان و هواپیماهای در حال اورهال این ایرلاین بازدید کردند. 

در حاشیه این بازدید، ولی آذروش، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی هستیم و به تأکید مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال مولد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به مشکلات شرکت هواپیمایی آسمان در گذشته اشاره کرد و گفت: این شرکت هواپیمایی زمانی به دلیل مشکلات زیاد مشمول ماده 141 شده بود یعنی زیان انباشت داشت، اما امروز مفتخریم که بدون هیچ گونه اخراج نیروی انسانی، ساختار نیروی انسانی در آسمان اصلاح شد و زیان انباشته‌های این شرکت در حد زیادی کاهش یافت. 

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا به انجام تعمیرات اساسی هواپیما و موتور در آشیانه شرکت هواپیمایی آسمان توسط متخصصان داخلی اشاره کرد و گفت: تاکنون 12 موتور هواپیما توسط متخصصان داخلی این شرکت اورهال شده است، همچنین 50 موتور به ناوگان هوایی ما اضافه شده است. 

آذروش افزود: تلاش کردیم تعداد هواپیماهای آسمان را از 8 فروند به 25 فروند برسانیم که 15 فروند آن هواپیمای ملکی است و در چند سال اخیر اضافه شده است. 

وی اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان قراردادی 30+30 فروندی با کمپانی بوئینگ برای خرید یکصد فروند بوئینگ 737 مکس دارد که امیدواریم به نتیجه برسد، البته با این کارهای اشتباه رئیس جمهور آمریکا ممکن است مشکلاتی رخ دهد در حالی که آنها ادعای حمایت از حقوق انسانی را دارند اما خود برای دیگران این موضوع را رعایت نمی‌کنند. 

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه در شرکت هواپیمایی آسمان در حال انجام است، گفت: این ایرلاین در ایام اربعین با انجام پروازهای نجف تلاش کرد رضایت مسافران را کسب کند. 

آذروش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر سرنوشت جذب فاینانسر برای این 30 فروند اول بوئینگ‌های آسمان، گفت: مجوزهای اوفک در حال اخذ است و قرار شده است کمپانی بوئینگ فاینانس هر 30 فروند هواپیمای پکیج اول را بر عهده بگیرد و اولین فروند آن سال 2020 میلادی وارد کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمای آسمان به مناطق محروم سفر می‌کند، اظهار داشت: از 20 سال پیش هواپیماهای ATR را در ناوگان آسمان داشتیم؛ بیشترین پروازهای ما بعد از مهرآباد در فرودگاه‌های شیراز، ایلام، کرمانشاه، بجنورد و زاهدان است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا اظهار داشت: شرکت آسمان زیان انباشته زیادی داشت که به 1200 میلیارد تومان رسیده بود، اما امروز بخش عمده بدهی این شرکت هواپیمایی تسویه شده است.

وی پیش‌بینی کرد که با ورود هواپیماهای بوئینگ به ناوگان ‌آسمان تا 30 هزار نفر اشتغال در این شرکت هواپیمایی ایجاد شود.

* راه‌اندازی اپلیکیشن گردشگری با محوریت هواپیمایی آسمان

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، گفت: در شرکت آتیه‌ صبا در حال تدوین اپلیکیشنی هستیم که شرکت هواپیمایی آسمان را با مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی خود ترکیب کنیم و مجموعه‌ای گردشگری برای ارائه خدمات مناسب به مردم و همچنین تخفیف ویژه به بازنشستگان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: 65 هتل ما در بخش گردشگری خدمات می‌دهد که همه آنها بهسازی و نوسازی شده است. 

* کسب 200 میلیارد تومان از مطالبات آتیه صبا

آذروش با بیان اینکه تلاش می‌کنیم اغلب شرکت‌های زیرمجموعه آتیه صبا را از زیان‌دهی و زیان انباشته خارج کنیم، گفت: پیگیری مطالبات کاری زمان‌بر و نیازمند مسائل حقوقی است.

وی گفت: برنامه‌ریزی در بحث اخذ مطالبات در حال انجام است که یکسری املاک و یکسری ارقام حقوقی است که در این حوزه حداقل 200 میلیارد تومان مطالبات را کسب کرده‌ایم.

* حذف بنگاه‌داری و پروژه‌های زیان‌ده در آتیه صبا

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر روند اجرای پروژه‌های آزادراه کنارگذر شرق اصفهان (سپاهان) و همچنین قطار سریع‌السیر تهران - مشهد توسط هلدینگ آتیه صبا، گفت: این پروژه‌ها در گذشته مطرح شده بود اما تلاش می‌کنیم پروژه‌های زیان‌ده و کم بازده را از فعالیت‌های این شرکت حذف کنیم و فعلاً این موارد در اولویت کاری ما قرار نگرفته است.

وی تأکید کرد: هدف‌گذاری کرده‌ایم پروژه‌هایی که توجیه مالی، فنی و حتی زیست محیطی ندارند اجرا نکنیم. 

آذروش بیان کرد: همچنین خرید مابقی سهام شرکت‌هایی نظیر تجهیزات ایمنی راه‌ها که زیرمجموعه این هلدینگ است، انجام می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»

بعد از فرود یک هواپیمای اتیوپیایی در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری در بیروت که روی آن عبارت «تل‌آویو» حک شده بود، سازمان هواپیمایی لبنان فورا شرکت صاحب این هواپیما را مجبور کرد تا عبارت مذکور را پاک کند و دیگر چنین موضوعی تکرار نشود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، صبح امروز سازمان هواپیمایی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای اتیوپیآیی که عبارت «تل آویو» روی آن حک شده بود و متعلق به شرکت خطوط هوایی اتیوپی است در فرودگاه بین‌المللی «رفیق حریری» در بیروت به زمین نشست که این مسئله واکنش لبنان را به همراه داشت.

در بیانیه سازمان هواپیمایی لبنان آمده است که هنگام توقف هواپیما در جایگاه مخصوص آن در فرودگاه بیروت نیروهای حراست فرودگاه متوجه حک عبارت تل‌آویو روی بدنه این هواپیما شدند که خیلی کوچک حک شده بود و از مسافت دور نمی‌توانستیم آن را تشخیص دهیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که لبنان از شرکت خطوط هوایی اتیوپی خواست تا در این زمینه توضیح دهد و مسئولان این شرکت اعلام کردند که آنها معمولا نام فرودگاهی که هواپیما برای اولین بار بعد از خرید در آن فرود می‌آید را روی هواپیما حک می‌کنند و همین مسئله درباره این هواپیما نیز صدق می‌کند و مسئولان شرکت قبل از پرواز هواپیما به سمت فرودگاه بیروت متوجه این موضوع نبودند.

بر اساس بیانیه سازمان هواپیمایی لبنان، طرف لبنانی از شرکت مذکور اتیوپی خواست تا بسیار سریع عبارت حک شده روی بدنه این هواپیما را قبل از برخواستن آن از فرودگاه بیروت پاک کند و شرکت مذکور نیز این درخواست را انجام داد و اقدام به پاک کردن عبارت تل‌آویو از روی بدنه هواپیما کرد.

سازمان هواپیمایی لبنان همچنین از شرکت مذکور اتیوپیایی خواست بررسی‌های بیشتری انجام دهد تا آرم یا عبارت‌های دیگری که مرتبط با رژیم صهیونیستی است بعد از این روی هواپیماهای این شرکت قبل از فرود آنها در فرودگاه بین المللی بیروت حک نشده باشد.

در ماه مه 2023، لبنان اعلام کرد که شرکت هواپیمایی TUS AIR قبرسی را از پرواز در حریم هوایی لبنان یا فرود در فرودگاه بین المللی این کشور منع کرده است، زیرا برخی از سهام آن متعلق به یک شرکت اسرائیلی است.

وزیر خارجه لبنان: اسرائیل نباید قدرت حزب الله را دست کم بگیردتاکید وزیر خارجه لبنان بر توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ