Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از بهره‌برداری کلیه مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استانهای کشور تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حاشیه همایش سالانه مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: این همایش هر ساله و همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 برگزار می‌شود و امسال در کنار این همایش نمایشگاه عملکرد 5 ساله بنیاد را برگزار کرده‌ایم که مسئولین لشکری و کشوری و فرماندهان نیروهای مسلح از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار امروز با مقام معظم رهبری گفت: امروز مدیران بنیاد نماز ظهر را به امامت مقام معظم رهبری اقامه کردند و پس از آن من گزارشی در خصوص فعالیت‌های بنیاد به ایشان ارائه کردم و در آن گزارش گفتم که در این 5 سال اخیر به اندازه 20 سال در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کار انجام شده و به اندازه 50 سال دیگر کار وجود دارد.

سردار کارگر از افتتاح همزمان 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در آذربایجان غربی، شرقی، اصفهان، یزد، فارس، سمنان، مازندران، و دزفول خبر داد و گفت: تا سال 1404 تمامی استانهای کشور دارای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواهد شد.

رئیس بنیاد آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت که خوشبختانه دولت با بنیاد حفظ آثار همکاری دارد و در طی سال 92، 93، 94 به اندازه 13 سال گذشته از دولت بودجه گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

R1405/P1356/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است