Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@14:41:06 GMT

اعضای شورای پنجم در کیش، کرج را فراموش کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۳۷۵۸

اعضای شورای پنجم در کیش، کرج را فراموش کردند

 اسماعیل حیدر پور- این نمایشگاه که در پی آن نیز همایشی برگزار شد، بیش از 300 شهردار از شهرهای کوچک و بزرگ کشور، 500 نفر از شوراهای اسلامی شهرها اعم از روسا، نایب رئیسان و اعضای شوراهای شهر، مدیران شهری و همچنین بیش از 100 شرکت خصوصی، معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیرعامل سایپا و مدیر عاملان چند شرکت اتبوس رانی را به خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در میان شهرداران حاضر در این دوره از نمایشگاه، حضور شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز و نوروزی شهردار کلانشهر اصفهان در نمایشگاه شهرایده ال و بازدید از غرفه های مختلف و همچنین درهمایش شهر ایده ال خودنمایی می کرد.
شهین باهر شهردار تبریز در دو روز اقامت خود در جزیره کیش بجز حضور در همایش شهرایده ال حضور گرمی در نمایشگاه داشت و همواره در غرفه کلانشهر تبریز حضور داشت. همچنین وی از تمامی غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد. این در حالی بود که در پی حضور شهردار تبریز دو تن از اعضای هیات رئیسه شورای شهر تبریز نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و از غرفه های آن بازدید کردند.
در این میان حضور اعضای شورای شهر و مقامات شهرداری کلانشهر کرج بود که به گونه ای دیگر خود نمایی می کرد چرا که با وجود حضور شش تن از اعضای شورای شهر این کلانشهر ( نبیونی رییس شورای شهر ، حاجی قاسمی، سلیم نژاد، بزنی بیراوند، رسولی، ایلیات و همچنین حسنی روابط عمومی شورای شهر) و پنج تن از مقامات شهرداری ( شفیعی قائم مقام شهردار، کمالی زاده معاون عمرانی این شهرداری، سعیدی کیا از حوزه پسماند، احمد خیری معاون اجتماعی این شهرداری) تنها ایلیات ، رسولی و خیری از نمایشگاه بازدید کردند.
این در حالی است که نبیونی رییس شورای شهر این کلانشهر طی مصاحبه ای عنوان کرد که همایش شهر ایده ال فرصت خوبی را پیش روی اعضای شوراهای شهر و شهرداران سراسر کشور گذاشت چرا که اعضای شوراهای شهر و شهرداران به دلیل مشغله بسیاری که در شهرهای خود دارند امکان کمتری برای دیدار و تبادل تجربه با همکاران خود در سراسر کشور دارند.
همچنین وی از روند برگزاری پنل ها در همایش انتقاد کرد و گفت: این پنل ها می توانست با نظم و ترتیب بهتری برگزار شود.
اما مهمترین مسئله این است که نبیونی دلیل عدم حضور و عدم بازدید از نمایشگاه را هماهنگ نشدن برای این بازدید عنوان کرده است.
از طرفی با وجود حضور شهرداران کلانشهرهایی همانند تبریز و اصفهان، شهردار کلانشهر کرج به دلایلی در این نمایشگاه حاضر نشد و قائم مقام خود را به عنوان نماینده به جزیره کیش برای حضور در نمایشگاه شهر ایده ال فرستاد. 
این در حالی است که بسیاری از شهرداران و اعضای شوراهای شهری که از نمایشگاه بازدید کردند دستاورد آن را خوب ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کردند که اینگونه نمایشگاه ها نه یک سال یک بار بلکه هر شش ماه یکبار برگزار شود زیرا نقش مهمی به دلیل تبادل تجربیات و به روز رسانی اطلاعات در توسعه شهرها ایفا می کند.
سوال اینجاست که بعضی از اعضای شورای شهر کرج و برخی از مقامات شهرداری این شهر با وجود حضور در جزیره کیش، چرا از نمایشگاه بازدید نکردند؟
گفتنی است که رییس شورای شهر کمالشهر، شهردار کمالشهر، شهردار فردیس و اعضای شورای شهر فردیس به طور کامل از نمایشگاه بازدید کردند.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان قزوین بین تیم های شمس آذر و پیکان برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

داور: رضا عادل

اخراج:رجب زاده(مربی پیکان)

گل:پوریا سرآبادانی(8) و حسین گودرزی(90) برای شمس آذر، حامد پاکدل (88) برای پیکان

با این نتیجه شمس آذر قزوین با 34 امتیاز به رده هفتم جدول رفت و پیکان با 25 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • خروج علیه شهردار تهران