Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پلیس آگاهی پایتخت روز جمعه 15 دی امسال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در خیابان زمزم به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت مشخص شد جوانی به نام اسماعیل (23 ساله) پس از مراجعت به محل سکونت پسرعمویش به نام علیرضا (24 ساله) در خیابان زمزم، ابتدا با او درگیر لفظی پیدا کرده و در ادامه علیرضا به داخل خانه رفته و پس از برداشتن چاقو از داخل آشپرخانه ، مجددا به درب منزل آمده و اینبار پسرعمویش (مقتول) را مورد اصابت ضربه چاقو قرار داده و به قتل می رساند .
کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که قاتل و مقتول ( دو پسر عمو ) با یکدیگر در یک شرکت خدماتی به عنوان کارگر مشغول به کار بوده ؛ حدود دو هفته پیش از جنایت ، درگیری مابین آنها از محل کارشان آغاز و طی این مدت نیز بارها با یکدیگر درگیری داشتند .
در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که مقتول در روز جنایت با قاتل تماس تلفنی داشته ؛ به او فحاشی کرده و در ادامه به محل سکونت قاتل مراجعه می نماید که همین کشمکش های چند روز گذشته و نهایتا فحاشی های مقتول ، انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرعمویش ( قاتل ) شده است .
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، هماهنگی های لازم با کلانتری 161 ابوذر انجام تا در صورت شناسایی متهم پرونده (علیرضا) بلافاصله اقدام به دستگیری وی کنند ؛ محل سکونت متهم تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفته و نهایتا علیرضا در زمان مراجعت به محل سکونتش توسط مأمورین کلانتری دستگیر و در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم با قرار بازداشت موقت و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
تنظیم: سیدجواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343/7243//1348

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب