Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، داریوش خطیر اظهار کرد: بر اساس تاکید شهردار کهریزک مبنی بر ضرورت فعالیت واحد آسیب های اجتماعی، این واحد به عنوان زیرمجموعه واحد خدمات شهری تشکیل شد و فعالیت جهادی خود را با هدف شناسایی معضلات اجتماعی شهر آغاز کرد.
وی تصریح کرد: کارشناسان واحد آسیب های اجتماعی افراد پرخطر، کارتن خواب و متکدیان شهر را شناسایی کردند تا با تشکیل جلسات راهبردی آسیب های اجتماعی بتوانند خدمات مناسبی را در راستای پیشگیری از جرایم، آسیب ها و کنترل آنها ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در طرح آمایش افراد پرخطر شهر کهریزک تاکنون 35 کارتن خواب و متکدی بی خانمان شناسایی شده اند که اجرای این طرح در راستای افزایش ضریب امنیت شهر و شناسایی محل تجمع، فعالیت و رفت و آمدها و پیشگیری از آسیب های احتمالی است و به زودی برنامه های مناسبی جهت ساماندهی این افراد و سایر افراد پرخطر شهر به اجرا درخواهد آمد.
خطیر اظهار کرد: هفته گذشته با شناسایی محل تجمع افراد کارتن خواب و تخریب مکان های در معرض خطر، یکی از مشکلات و معضلات اجتماعی شهر برطرف شد وشهروندان نیز می توانند به عنوان یکی از ناظران شهر حضور و فعالیت هریک از متکدیان و افراد کارتن خواب ها و پاتوق های تجمع این افراد را به نیروهای واحد خدمات شهری اعلام کنند تا اقدامات لازم جهت رفع آسیب ها و کنترل معضلات اجتماعی شهر از سوی واحد آسیب های اجتماعی انجام شود.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
6003
انتشاردهنده: روح اله صائب

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • نتیجه تحقیقی تازه درباره نشستن و تحرک
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود