Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان طهماسبی: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، کارآفرینی و ترویجی به‌صورت رایگان برای افراد مستعد باعث ایجاد زمینه مناسب برای حضور مددجویان در فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ارسلان طهماسبی؛ رئیس مدیریت کمیته امداد شهرستان اهر در گفتگو با اهروصال، از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای نیازمندان و مددجویان در ۹ ماهه اول امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فقرزدایی با ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه کسب‌وکار محقق می‌شود افزود: کمیته امداد به‌منظور افزایش شان و منزلت خانوار تحت حمایت، برنامه‌های وسیع و دقیقی برای اشتغال جامعه تدوین کرده است.

طهماسبی در ادامه افزود: در قالب مهارت‌آموزی ۱۵۲ نفر، پایدارسازی توسعه ۴۲۴ نفر، کارآفرینی ۴۹ نفر، کاریابی ۳۳ نفر و همچنین استادشاگردی ۲۰ نفر از حمایت کمیته امداد برخوردار شده است.

رئیس مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر در پایان عنوان کرد: در ۹ ماهه اول امسال مبلغ یک میلیارد و هشتادونه میلیون تومان از طریق منابع امدادی (صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ) به ۱۷۶ نفر پرداخت گردیده و مبلغ یک میلیارد و شش‌صد و هشتادونه میلیون تومان از طریق منابع بانکی به ۱۳۳ نفر تسهیلات پرداخت گردیده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری در سمنان گفت : استفاده از خدمات مشاوره ازدواج از اولویت‌های برنامه فرهنگی کمیته امداد کشور برای دختران ۱۹ تا ۳۰ سال تحت پوشش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود : امسال  برای مشاوره تحصیلی ۸۰۰ هزار دانش آموز کمیته امداد امام خمینی   ۲ هزار مربی و مشاور تحصیلی در نظر گرفته شده  که ۰ درصد این مربیان پشتیبان از جوانان توانمند و مددجوی کمیته امداد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی