Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@23:34:01 GMT

فعالیت ۴۰ اغذیه‌فروشی غیرمجاز در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۳۹۹۲

فعالیت ۴۰ اغذیه‌فروشی غیرمجاز در ارومیه

رئیس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان ارومیه گفت: در سطح شهر ارومیه حدود ۴۰ اغذیه‌فروشی غیرمجاز وجود داردکه برابر قانون برای این افراد اخطار صادرشده و بعد از اخطار ۴۸ ساخته مکان پلمپ می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا خسرو صفا مهر در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به تعداد اغذیه‌فروشان سطح شهر اظهار داشت: در شهر ارومیه حدود ۳۳۰ عذیه فروشی با پروانه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه افراد سعی می‌کنند غذای با کیفیتری را به دست مشتریان برسانند و نرخ‌هایی که در ارومیه اعمال می‌شود با نرخ‌های کلان‌شهرهایی همچون تبریز برابری می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان ارومیه درباره قیمت‌گذاری غذاهای سطح شهر تصریح کرد: نرخ‌گذاری این غذاها از سوی بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌گیرد چنان‌که یک کمیته فرعی عهده‌دار این مسئولیت است.

رئیس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان ارومیه درباره تخلفات صورت گرفته بیان کرد: همشهریان می‌توانند تخلفات مشاهده‌شده را با شماره‌های اتحادیه با ما در میان بگذارند و یا با آدرس خیابان باکری جنب بانک ملت بازرسان اتحادیه برای برخورد با متخلفین اطلاع دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شهر ارومیه حدود ۴۰ اغذیه‌فروشی غیرمجاز وجود داردکه برابر قانون برای این افراد اخطار صادرشده و بعد از اخطار ۴۸ ساخته مکان پلمپ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی

پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

طرفداری | پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیانیه صادر کرد.

پرسپولیس نوشت:

به اطلاع هواداران می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود. 

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان