Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، نیمه اول بازی با گل به دروازه خود توسط میثم میرزایی بازیکن شاهین در دقیقه هفت و گل امین حقده مهاجم تیم شهرداری در دقیقه 25 با نتیجه 2 بر صفر به سود شهرداری آستارا به پایان رسید و در نیمه دوم، تیم شهرداری بازی را به پیش برد و امین حقده در دقیقه 75، سومین گل شهرداری آستارا را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و قضاوت آن را محمدرضا منصوری، حسن یوسفی صفت و حامد تازه دل بر عهده داشتند.
تیم فوتبال شهرداری آستارا تاکنون در این رقابت ها 14برد، سه مساوی و یک باخت کسب کرده و با 45 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان ایستاده است.
در دیگر بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، شهرداری رضوانشهر با نتیجه 2 بر صفر شهرداری کلاچای را شکست داد، میرزاکوچک صومعه سرا با نتیجه سه بر یک ملوان جوان رشت را مغلوب کرد، دخانیات گیلان با نتیجه یک بر صفر مهتاب بافت شفت را از پیش رو برداشت و ملوان ب انزلی با نتیجه سه بر سه برابر شهرداری کوچصفهان به تساوی دست یافت.
تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته بیستم مسابقات جام گیل، میهمان شهرداری کوچصفهان خواهد بود.
14 تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل) با همدیگر رقابت می کنند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان فعالیت ورزشی می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

در دقیقه ۷۰ پس از گل سوم پرسپولیس بسیاری از هواداران صنعت نفت ورزشگاه را ترک کردند.حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده