Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت 32:30 شب گذشته (16 دی ماه) ماموران نیروی انتظامی ماهشهر برای اجرای حکم بازداشت یک مجرم اقدام کرده بودند که حین اجرای حکم دستگیری در خیابان طالقانی این شهر، درگیری مسلحانه بین مجرم و نیروی انتظامی رخ داد.

وی  با بیان اینکه مجرم حین دستگیری یک کیلو مواد مخدر صنعتی به همراه داشت، افزود: مجرم در جریان این درگیری در اثر شلیک گلوله از ناحیه سر مصدوم شد که به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماهشهر با بیان اینکه مصدوم برای ادامه درمان به اهواز منتقل شده، تصریح کرد: وی پس از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات لازم به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

بیرانوند بیان کرد: پس از انتقال مجرم به بیمارستان ماهشهر، بستگان وی مقابل درب بیمارستان با ماموران نیروی انتظامی و پرسنل بیمارستان درگیر شدند که با مداخله به موقع نیروهای انتظامی و شلیک چند تیر هوایی، درگیری به پایان رسید.

وی گفت: در جریان درگیری اطرافیان و خانواده مجرم با ماموران نیروی انتظامی و پرسنل بیمارستان حدود 10 نفر از آشنایان این مجرم با ماموران نیروی انتظامی درگیر شده بودند که تاکنون حدود دو یا سه نفر از این افراد بازداشت شده‌اند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به انتشار مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر اینکه این درگیری بر اثر اختلافات طایفه‌ای بوده، بیان کرد: این درگیری ارتباطی با درگیری طایفه‌ای نداشته و بررسی‌ها برای تشخیص دقیق درگیری و عاملین آن ادامه دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس