Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا دستا، روز شنبه در جلسه هیات فوتبال استان که به میزبانی هیات فوتبال شهرستان مهریز برگزار شد، افزود: توسعه ارتباط ورزشی و افزایش ارتباط رئیسان هیات های فوتبال شهرستان ها با مسوولان اجرایی نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.
وی ادامه داد: باید با برقراری ارتباط قوی با مدیران دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف نسبت به تبیین نقش و اهمیت فوتبال و اقدام های انجام شده فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول اظهار کرد: ظرفیت های خوبی در فوتبال استان وجود دارد که به رغم سابقه زیاد هنوز بسیاری از افراد و مسوولان در جریان آنها نیستند.
به گفته دستا، باید اقدام ها و برنامه ها را با اطلاع رسانی به موقع و درست در اختیار مردم و به خصوص مدیران اجرایی قرار داد که انجام آن نقش مهمی در فرهنگ سازی فوتبال دارد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد یادآور شد: از دیگر اولویت های هیات ، توسعه فوتبال در شهرستان هاست، اگر به آن توجه شود شاهد رونق این رشته در استان خواهیم بود.
دستا اظهار کرد: باید فوتبال شهرستان ها به صورت دقیق دیده شود و برگزاری نشست های هیات در مناطق مختلف برای تعامل بیشتر ، هم اندیشی ، حل مسائل و برقراری ارتباط با مدیران ضرروی است.
این فعال رشته فوتبال تصریح کرد: هم اکنون حدود 80 تیم فوتبال در لیگ استانی فعالیت دارد و 22 تیم فوتبال ، فوتبال ساحلی و فوتسال نیز به عنوان نماینده استان در لیگ های کشوری بازی می کنند.
دستا یادآور شد: توجه به استعدادیابی و شناسایی ظرفیت ها در مناطق و شهرستان ها و برنامه ریزی برای شکوفایی علمی آنها باید محور کار قرار گیرد.
وی به اهمیت آموزش و ضرورت برگزاری دوره های علمی و دانش افزایی در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: بدون توجه به آموزش نمی توان به موفقیت در فوتبال رسید.
به اظهار رئیس هیات فوتبال استان یزد، پایه تمام برنامه ریزی ها، ارتقای علمی و عملی فوتبال در گرو برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسان مجرب است .
دستا به طرح برگزاری جمعه های فوتبالی در استان خبر داد و گفت: در جریان این طرح می توان برنامه ریزی کرد که روزهای جمعه اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جوان در کنار خانواده ها در فضاهای مناسب به فوتبال به پردازند.
در این جلسه در خصوص برگزاری مستمر نشست هیات فوتبال استان در شهرستان ها ، توجه به مقررات فدراسیون ،برگزاری دوره آموزشی ، حمایت های مادی از هیات ها ، توجه به استعدادیابی و مسائل فرهنگی مورد تاکید قرار گرفت.
اولین جلسه هیات فوتبال استان یزد با حضور فرماندار مهریز و رئیسان هیات فوتبال شهرستان ها در مهریز برگزار شد.
در سالجاری تاکنون 10 جلسه هیات فوتبال استان برگزار شده است .
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال با بیان اینکه سهم استان کرمان درتیم‌های ملی جای کار فراوانی دارد و استان امروز پنج تیم لیگ برتری دارد،بیان کرد چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان اولین جایی است که بانوان به ورزشگاه آمدنداز راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی بزودی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان هم در این دیدارگفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.

جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان اغاز شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار