Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد کاظمی نسب روز شنبه در نخستین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر با اشاره به وقایع چند روز اخیر در برخی شهرهای کشور افزود: زمانی که مردم برای ارایه خدمات به بدنه دولت و دستگاههای اجرایی مراجعه می کنند ، مسئولان، مردم را به چاله چوله های اداری نیندازند .
وی تصریح کرد: ما می توانیم با برخورد صمیمانه، مردم را راهنمایی کنیم و ناراحتی برای ارباب رجوع بوجود نیاوریم و اگر مردم اعتراضی دارند قانون اساسی این ظرفیت قانونی را برای مردم پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ابرکوه نیز دراین نشست با بیان اینکه مسئولیت ستاد دهه فجر به عهده فرماندار ابرکوه است اظهارکرد: فرمانداری ابلاغ مسئولیت های کمیته های ستاد دهه فجر را ابلاغ کند تا برای هرچه باشکوهتر برگزاری ایام الله دهه فجر برنامه ریزی شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: مردم شهرستان ابرکوه روز دوشنبه 18دی ماه درپاسخ به توطئه های بدخواهان با برگزاری راهپیمایی باشکوه انزجار خود را از فتنه گران و عوامل استکبار جهانی اعلام خواهند داشت.
راهپیمایی از ساعت 10صبح روز دوشنبه 18 دیماه از میدان امام حسین (ع) ابرکوه آغاز و تا مصلی شهدای محراب این شهر ادامه خواهد داشت.
امام جمعه ، فرماندار و مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه دراین نشست از احاد مردم دعوت کردند دردفاع از ارشهای انقلاب ، حمایت از ولایت فقیه و محکوم کردن فتنه‌های اخیر مستکبران، در این راهپیمایی شرکت کنند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود