Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای راه اندازی و امکان بهره برداری سایردستگاه‌ها از آن فراهم شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه به منظور پاسخگویی به طیف گسترده درخواست ها و استعلام های مراجع برون سازمانی اعم از مراجع قضائی و شبه قضائی، صندوق‌های بیمه‌ای، سازمان ها و نهادهای حمایتی و امدادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در ارتباط با بررسی وضعیت بیمه‌ای افراد ، سامانه‌ای با عنوان (( استعلام ارتباط بیمه ای )) طراحی و آماده بهره برداری می‌باشد گفت:این قابلیت در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک ، ارائه خدمات غیرحضوری و کاهش تردد و حجم مراجعات غیرضروری در شعب اجرایی مهیا شده است .

وی همچنین اظهار داشت:تامین اجتماعی گیلان آمادگی دارد بر اساس تعداد مراجعین و یا مکاتبات بعمل آمده از سوی نهادها و سازمانهایی که درخصوص وضعیت پوشش بیمه‌ای افراد استعلام می کنند، نسبت به عقد تفاهم نامه اقدام و بررسی وضعیت آنان را به دستگاههای مذکور واگذار کنند.

 این سرویس از طریق بستر اینترنت و آدرس isinsured.tamin.ir  در دسترس خواهد بود. لذا به منظور راه اندازی و استفاده سازمانهای متقاضی، لازم است پس از عقد تفاهم نامه فی ما بین تامین اجتماعی استان و بالاترین مقام استانی طرف مقابل، فهرست اسامی و مشخصات کاربران مد نظر به منظور اعطای دسترسی به سامانه ارائه کنند.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی