Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اظهار کرد:در  آذرماه سال ٩٦ در کشور، نزدیک به ٢٧٠ هزار مورد نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو در کشور داشته ایم.

 وی افزود: در طول این یک ماه، حدود ١٢٨ هزار مورد نوشماره داشته ایم.

سرهنگ علی محمدی افزود:طبق آمار، نقل و انتقال‌ها نسبت به ماه مشابه سال قبل، ١٠ درصد کاهش و نو شماره‌ها هم ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

کاهش 10 درصدی نقل و انتقال خودروها در آذر ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار