Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@15:05:40 GMT

هزینه صدور پروانه کار اتباع خارجی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۴۶۶۶

علی اقبالی گفت: اتباع ۱۸ تا ۶۰ ساله کشور افغانستان که دارای گذرنامه تبدیل وضعیت بوده در ۱۷ استان مشمول طرح، می‌توانند برای تمدید و صدور پروانه کار به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل اقامت و اشتغال خود مراجعه کنند.

وی فرصت تمدید و صدور مجوز کار را از ۲۰ دی تا ۲۰ بهمن اعلام کرد و گفت: اتباع کشور افغانستان برای صدور و تمدید پروانه کار خود می‌توانند در زمان یاد شده به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های محل اقامت خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اشتغال اتباع خارجی افزود: هزینه صدور پروانه کار به مدت یکسال ۳۶۰ هزار تومان و برای تمدید پروانه ۲۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده که توسط متقاضی پرداخت می‌شود.

اقبالی ادامه داد: زمان فراخوان قابل تمدید نبوده و متقاضیان باید در این فرصت برای ارائه‌ به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های محل اقامت خود مراجعه و پروانه کار جدید را دریافت کنند.

به گفته وی، کلیه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول در مدت تعیین شده موظف به رصد، نظارت و اجرای قانونی این طرح هستند.

مدیر کل اشتغال اتباع خارجی در پایان با اشاره به ماده ۱۸۱ قانون کار، اظهار کرد: کارفرمایانی که اتباع خارجی فاقد پروانه کار یا آنهایی را که مدت اعتبار پروانه کارشان منقضی شده را به کار می‌گمارند و همچنین کارفرمایانی که اتباع بیگانه را در کاری غیر از آنچه در پروانه کار قید شده به کار بگمارنددر هرصورت مرتکب جرم شده‌اند و برابر قانون به مجازات حبس از ۹۱ تا ۱۸۰ روز محکوم خواهند شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل