Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران این مراسم در جمع رئیس و اعضای شورای اسلامی قائم شهر، سرپرست شهرداری، معاونین ، مدیران و پرسنل شهرداری قائم شهر و دردفتر کار شهردار تشکیل شد.

در ابتدا مهندس حسین زاده ریاست شورای اسلامی قائم شهر از زحمات مهندس خنکدار سرپرست شهرداری قائم شهر، مدیران و پرسنل شهرداری در مدت  4 ماه تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بیان داشتند شورای پنجم طی برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب شهردار، بین تمام گزینه ها اصلح ترین گزینه را برای تصدی گری حکم شهرداری انتخاب نموده و روز گذشته دکتر معین پور، حکم شهرداری قائم شهر را از مهندس افشانی معاون وزیر کشور دریافت نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر در خاتمه از دکتر معین پور خواستند تا تمامی توان خود را در این عرصه بگذارند و از توان و نیروی پرسنل شهرداری جهت پیشبرد اهداف سازمان شهرداری استفاده نمایند و ابراز داشتند که امیدواریم در ادامه مسیر شاهد شهری باشیم که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

در ادامه جلسه یکایک اعضای شورا  ضمن تبریک به دکتر معین پور به بیان دیدگاه های خود پرداختند و اظهار داشتند که همه باید همچون سربازی در خدمت نظام و مردم باشیم و پشت به پشت هم قرار گیریم تا شاهد پیشرفت و تعالی شهر خود باشیم.

در ادامه مهندس خنکدار سرپرست شهرداری قائم شهر، ضمن عرض تبریک به شهردار قائم شهر، از زحمات پرسنل شهرداری در مدت زمان تصدی گریشان در سمت سرپرستی قدردانی نمود و اظهار داشت همکاران شهرداری تمام تلاش خود را همچون گذشته جهت جلب رضایت شهروندان بکار خواهند بست.

وی در خاتمه از اعتماد شورای پنجم به ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر معین پور شهردار قائم شهر، بخاطر حضور در جمع پرسنل شهرداری ابراز خرسندی نمودند و از اعضای شورای اسلامی قائم شهر به سبب انتخاب ایشان به عنوان شهردار قائم شهر قدردانی نمودند و اعلام داشتند باید در همه حال عملگرا باشیم و برای رفاه حال شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم .

وی اظهار داشت: شهرداری در بسیاری از حوزه های شهری ورود پیدا می کند و به عنوان یکی از پیچیده ترین سازمان ها محسوب میشود زیرا از زمان تولد تا مرگ در قبال شهروندان مسئول می باشد.

شهردار خاطر نشان کرد : این سمت ها و پست ها ماندگار نیستند اینکه به چه میزان اثر بخش و اثر گذار باشیم مهم است و در این امر بر 3 اصل معتقدیم که شامل :

1-     1- انضباط اخلاقی

2-    2-انضباط اداری

3-      3- انضباط مالی

که این 3 اصل بسیار مهم می باشد و باید سرلوحه کارمان قرار گیرد. 

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز