Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا جوادپور با اشاره به آتش‌سوزی مسجد و بقعه آقاسیدعلی کیا شهر شلمان از توابع لنگرود اظهار کرد: ساعت ۳۰ بامداد روز گذشته مسجد و بقعه آقا سیدعلی کیا دچار حریق شد.

وی با اشاره به خسارت ۱۰۰ درصدی به مسجد و ۴۰ درصدی به بقعه مذکور بر اثر حریق، افزود: آتش نشانی شلمان و شهرهای همجوار با تلاش ۲ساعته حریق را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لنگرود با بیان اینکه نتایج کارشناسی اولیه از دلایل حریق اعلام شد، گفت: این آتش سوزی عمدی و توسط افراد خاص بوده که عوامل آن به زودی شناسایی و برخورد قانونی با آنها در کمترین زمان صورت می گیرد.

جوادپور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال سواستفاده از مطالبات معیشتی مردم و تبدیل آن به آشوب و اغتشاش است، تصریح کرد: آمریکا، اسرائیل، آل سعود، منافقان به دنبال ایجاد ناآرامی در کشورند و همه باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به عشق و اعتقاد مردم شلمان و لنگرود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اظهار کرد: مردم در برابر دسیسه های دشمن، آگاه، بصیر و آماده هستند و عوامل آتش سوزی شلمان شناسایی و به صورت قاطعانه با آنان برخورد می شود.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان