Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:39:05 GMT

تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال رنگارنگ

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۵۲۱۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 284 کیفیت 480                        

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر ۴۲ ساله بانوی سنندجی مورد استقبال هنردوستان داخل و خارج کشور

خبرگزاری مهر: گروه استان‌ها: هنر یکی از جذابترین فعالیت‌های کردستان است و هنرمندان زیادی در این استان و در رشته‌های مختلف رشد کرده‌اند و امروز صاحب نام و نشان هستند.

گاهی خلق یک اثر هنری آنچنان خاطره انگیز می‌شود که هم برای خالق اثر و هم برای تماشاچیان لذت بخش است.

هنر نقاشی یکی از هنرهایی است که با سبک‌های مختلف از سوی هنرمندان صاحب سبک و اثر خلق می‌شود.

کردستان دارای هنرمندان برجسته ای در این زمینه هنری است که در عرصه‌های ملی و بین المللی درخشیده‌اند.

مهناز اسعد یکی از بانوان هنرمند عرصه نقاشی و اهل سنندج است که در آستانه بهار طبیعت با آثار هنری خود نمایشگاهی را با عنوان «شمعدانی‌ها» در گالری سوره پردیس سینما بهمن سنندج به نمایش گذاشته است.

مهناز اسعد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فارغ‌التحصیل دانش‌سرای هنر هستم که ۴۲ سال است در عرصه نقاشی فعالیت می‌کنم.

وی می‌گوید: یک فرهنگی بازنشسته مقطع متوسطه هستم که در کرمانشاه در حوزه هنر مشغول تدریس بودم و در کنار آن با وجود بچه‌داری، خانه‌داری، و دیگر مشکلاتی که هر زن و مادری دارد بخاطر علاقه‌ام نقاشی را ادامه دادم.

برپایی دهها نمایشگاه داخلی و خارجی از آثار هنری

این نقاش سنندجی بیان کرد: سال ۷۵ اولین نمایشگاه را دایر کردم و تاکنون ده‌ها نمایشگاه کشوری و بین‌المللی گروهی و انفرادی را برپا کردم.

اسعد عنوان کرد: نمایشگاه نقاشی من در سنندج تا ۴ فروردین ادامه دارد و اگر مکان بهتری به برپایی نمایشگاه اختصاص یافته بود شاید بازتاب بیشتری داشت.

وی با معرفی استاد قربان امیری، استاد محسنی هاشمی و استاد جواهری به عنوان اساتید خود گفت: از سال ۱۳۶۵ به صورت حرفه‌ای نقاشی را شروع کرده و تاکنون ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی استانبول در سال ۱۳۹۶، دو نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی را در سنندج و کرمانشاه برپا کرده است.

وی که دوره خوشنویسی را تا مقطع عالی نیز گذرانده و چندین عنوان برتر بانوی هنرمند را در کرمانشاه کسب کرده است، در خصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که با همکاری حوزه هنری استان کردستان و شهرداری سنندج برپا شده آثار رنگ و روغن با سبک رئال در اندازه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه ۵۰ تابلوی نقاشی با موضوع طبیعت، طبیعت بی جان و پرتره حاصل فعالیت‌های دو سال اخیر این بانوی هنرمند کردستانی از شنبه ۱۹ اسفند تا پایان روز ۴ فروردین دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در ایام برگزاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج از این آثار دیدن کنند.

گفتنی است ۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به کودکان کار و خانواده‌های نیازمند اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است، مهناز اسعد هم دوره اساتیدی همچون استاد فردین صادق ایوبی، زبردست، گلکار زاده، جابر اطاعتی و خدارحمی بودند.

کد خبر 6057896

دیگر خبرها

  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • سالی که مش صفر و نقاش کویرها را برد/هزار اقاقیا در چشم تو هیچ بود
  • هنر ۴۲ ساله بانوی سنندجی مورد استقبال هنردوستان داخل و خارج کشور
  • بازار رنگارنگ میوه شب عید
  • نقاشی‌هایی برای پناه بردن به جنگل
  • هنرنمایی هنرمندان کوچک در میراث‌داری از امانت پیشینیان 
  • اجرای «کودک‌شو» چالش برانگیز است
  • محله‌ای قدیمی و رنگارنگ در قلب استانبول (فیلم)
  • مهاجمان «دختری با گوشواره مروارید»‌ زندانی نمی‌شوند
  • فروش نقاشی ایرانی متعلق به شاهزاده ناپل