Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از افتتاح 10 مرکز فرهنگی (موزه دفاع مقدس) در دهه مبارک فجر امسال در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، مازندران، سمنان، دزفول و کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردارسرتیپ بسیجی بهمن کارگر عصر یکشنبه درحاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از امروز یکشنبه 17 دی 1396 نخستین نمایشگاه عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مجموعه موزه انقلاب اسلامی برپا شده که تلاش 5 ساله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور را شامل می شود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه این نمایشگاه 3 روزه از سوی مسئولان کشوری و لشکری مورد بازدید قرار خواهد گرفت، افزود: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی انتظامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ریاست دفتر فرماندهی معظم کل قوا نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت. حتی مردم نیز می توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.
سردار کارگر توضیح داد: اعضای همایش و دوستانی که در این نمایشگاه سه روز حضور دارند اعم از مدیران و مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سراسر کشور امروز توفیق شرف یابی خدمت مقام معظم رهبری را داشتند و نماز ظهر و عصر را به امامت ایشان اقامه کردند.
وی اضافه کرد: در گزارشی که امروز خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه شد، خدمت معظم له عرض کردم در بنیاد ظرف 5 سال گذشته به اندازه 20 سال کار صورت گرفته است اما به اندازه 50 سال دیگر کار به جا مانده است.
وی اظهار کرد: امیدواریم در برنامه ششم بتوانیم تا 80 درصد این مراکز فرهنگی را تکمیل کنیم، همچنین تلاش ما بر این است که تا سال 1404 همه استان های ما از مرکز فرهنگی (موزه دفاع مقدس) برخوردار باشند.
به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، همزمان با برگزاری همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درموزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس، نمایشگاهی از عملکرد، دستاوردها و آثار ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور و معاونت‌ها و سازمان‌های بنیاد برپا شده است.
براساس این گزارش دراین نمایشگاه که در حاشیه محل برگزاری همایش برپا شده است، هر کدام از ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مرکز تاریخ جامع و دانشنامه استانی دفاع مقدس، سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، دفتر تشکل‌های مردم نهاد، ستاد مرکزی راهیان نور، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و معاونت‌های روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل و طرح، برنامه، بودجه و امور راهبردی در غرفه‌هایی دستاوردها و عملکرد خود را به نمایش گذاشته‌اند.
همچنین طبق برنامه ریزهای انجام شده فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان از این نمایشگاه که تا آخر این هفته برپا است، بازدید داشته باشند.
همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور هر ساله در آستانه سالروز عملیات پیروز کربلای پنج در حال برگزاری است.
اجتمام(3)*1724*7029** خبرنگار: فرهاد شرف پور * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد