Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:04:03 GMT

مبلمان شهری یاسوج وضعیت مطلوبی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۵۵۷۵

مبلمان شهری یاسوج وضعیت مطلوبی ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلمان شهری یاسوج در وضعیت مطلوبی نیست.

به گزارش ایسنا، علی محمد احمدی در کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان افزود:استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، مبلمان شهری یاسوج در وضعیت مطلوبی نیست، خاطرنشان کرد: همه ما در این خصوص کم کاری کرده و مقصر هستیم و این چیزی که دیده می شود در شأن این مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 می طلبد مسئولان حوزه شهری با همکاری سایر دستگاههای مربوطه برای بهسازی و زیباسازی بافت شهری اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های ناظر بر بازار در استان بیش از پیش بر تامین، توزیع، کیفیت، قیمت و بهداشت مایحتاج مردم  نظارت داشته باشند، با بیان اینکه، نرخ گذاری و نظارت  بر قاچاق کالا جز وظایف ذاتی شهرداری نیست، بیان کرد: یکی از رسالت های مهم شهرداری رفع سد معبر است که باید به این مسئله به خوبی پرداخت شود.

احمدی با گلایه از اینکه وانت بارها چهره شهر را نازیبا کرده اند، تاکید کرد: ساماندهی وانت بارها و دستفروشان دوره گرد ضروری است و این مسئله یکی از رسالت های اصلی شهرداری است که معاونت اقتصادی استاندار به صورت مرتب این موضوع را پیگیری می کند و گزارش عملکرد حوزه شهری در این خصوص را در نشست های بعدی ارائه می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر توانایی ساماندهی چنین مسائل کوچکی را نداشته باشیم بدون شک قادر به انجام کارهای بزرگ نخواهیم بود و برای یک بار باید در خصوص مانور وانت بارها در سطح شهر یاسوج تصمیم قاطع اتخاذ شود .

احمدی، خواستار تشکیل نشستی با حضور صنعت و معدن و شهرداری در خصوص ساماندهی میدان میوه و تره بار یاسوج شد و تصریح کرد: جهادکشاورزی، شهرداری و علوم پزشکی در این خصوص پس از انجام کارشناسی های لازم تصمیم گیری کنند .

وی در خصوص تامین میوه شب عید خواستار پاسخگویی مسئولان شد و تاکید کرد: برای این مسئله باید به صورت ویژه ظرفیت انبارهای استان سنجیده شود و نسبت به تامین میوه مورد نیاز مردم اقدام گردد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عرضه 70 درصدی شیرخام غیربهداشتی در استان، گفت: عرضه شیرخام بدون نظارت، بازی با سلامت مردم است و باید دامپزشکی و دستگاههای مربوطه نسبت به جمع آوری مراکز عرضه غیربهداشتی شیرخام اقدام کنند. دستگاه های اجرایی صنعت و معدن، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی پس از بررسی و شناسایی  موارد تا دو هفته دیگر تصمیم ها و راهکارهای لازم در خصوص عرضه دام زنده و شیرخام در استان را ارائه دهند. در این زمینه باید به سمت روش های پیشگیرانه رفت و از تشکیل پرونده و اطاله دادرسی در این خصوص جلوگیری شود.

احمدی با تاکید براینکه، باید فرآیند جدیدی در خصوص عرضه شیرخام در استان در پیش گرفته شود، عنوان کرد: ماموریت ما نان بریدن و قطع درآمد مردم نیست بلکه ماموریت ما اصلاح روش ها و کمک به تولید خانوار روستایی است .

وی با انتقاد از کیفیت پایین نان در استان، تاکید کرد: نظارت دقیق بر نانوایی استان ضروری است و کم بودن وزن چانه نان و نرخ ها باید به صورت ویژه رصد شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: پس از مطالعه کامل و همراه با پیشنهادات اجرایی در مورد کیفیت نان در نشست بعدی حضور یابید.

احمدی با بیان اینکه با ارسال پرونده به تعزیرات مشکلی حل نمی شود، افزود: باید از نتایج و دستاوردهای سایر استانها در این راستا استفاده شود .

وی در خصوص استاندارد سازی مصالح ساختمانی، خاطرنشان کرد: تیمی متشکل از اعضای کمیته بحران استان که به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند در شورای عمرانی و فنی این موضوع را به صورت خاص بررسی و گزارش آن را ارائه دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار ارائه گزارش دستگاه های اجرایی در خصوص عرضه خارج از عرف فرآورده های سوختی در استان شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد