Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@14:06:16 GMT

مدیرعامل شرکت پارس‌ آریان مدیر شایسته ملی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۵۷۹۴

مدیرعامل شرکت پارس‌ آریان مدیر شایسته ملی شد

پول‌نیوز - علی‌اکبر امین‌تفرشی مدیرعامل شرکت پارس‌آریان– هلدینگ سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد- موفق به دریافت نشان مدیر شایسته ملی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در کنگره «مدیر شایسته ملی» که از سوی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، مدیرعامل شرکت پارس‌آریان، به‌عنوان یکی از نخبگان مدیریت کشور، تندیس و لوح تقدیر «مدیر شایسته ملی» را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این خبر، این مراسم با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعدادی از مسئولان و مدیران شرکت‌های برتر حوزه کارآفرینی، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزار شد. هدف از برگزاری نیز تجلیل از نخبگان مدیریت ایران، با در نظر گرفتن شاخص‌هایی مانند کارآفرینی، توسعه، ابتکار، خلاقیت و سابقه عملکرد موفق بود. همچنین در این کنگره سخنرانی‌ها و مقالاتی نیز در خصوص شیوه‌های توسعه و رونق کسب و کار و همچنین راه‌های رفع موانع موجود ارائه شد.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان (سهامی عام)، نخستین سنگ بنای ایجاد گروه مالی پاسارگاد، با هدف بسترسازی و راهبری فرآیند تشکیل یکی از بزرگترین گروه‌های مالی و اقتصادی کشور از طریق جذب سرمایه‌های مردمی و بخش خصوصی و به‌کارگیری آنها در فعالیت‌های متنوع و پربازده اقتصادی، با آرمان گام نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی در تیرماه 1384 شکل گرفت و اکنون جایگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های هلدینگ متعلق به بخش خصوصی در ایران را به خود اختصاص داده‌است.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است