Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به دنبال تقاضای مشتریان و در جهت رفاه حال هموطنان عزیز، این بانک محدودیت تراکنش های کم تر از پنج هزار تومان را برای خرید شارژ، پرداخت قبوض، خرید از درگاه های اینترنتی و... رفع کرد.

بر این اساس اکنون تمامی تراکنش های کم تر از مبلغ مذکور از طریق سامانه بام، بله، دستگاه های خودپرداز، پایانه های غیرنقدی، خودبانک، دستگاه های خود دریافت و خودپرداز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قابل انجام است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد؛ یک شرکت تولید رب گوجه فرنگی!

یک روز بعد از اعلام نحوه فروش باشگاه پرسپولیس از سوی فرابورس و اعطای امتیاز کارگزاری به بانک ملی ایران، اولین مشتری سرخپوشان برای خرید بخشی از سهام این باشگاه اعلام آمادگی کرده است.

به نقل از ورزش سه اسپانسر پشت پیراهن سرخپوشان که این فصل با سروصدای زیادی مسئولیت حمایت مالی از قرمزها را برعهده داشته، در جلسه رسمی با رضا درویش تاکید کرده که آنها قصد دارند بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند.

شرکت طبیعت اعلام کرده که امکان خرید ۸۰ درصد سهام را ندارد اما حاضر است در یک ائتلاف برای خرید سهام پرسپولیس شرکت کند تا به این ترتیب گمانه زنی در مورد احتمال خرید چیزی حدود ۱۰ تا ۱۷ درصد از سوی اسپانسر سرخپوشان شکل بگیرد.

در صورتی که این شرکت موفق به خرید ۱۷ درصد سهام سرخپوشان شود، احتمالا یک صندلی هیئت مدیره را هم خواهد گرفت اما در عین حال باید رقم نسبتا سنگینی را هم پرداخت کند.

از طرف دیگر نکته مهم این است که وزارت ورزش موافقات خود را با خرید سهام پرسپولیس به عنوان کنسرسیوم اعلام کرده و همین موضوع باعث شده تا احتمال شکل گیری یک ائتلاف برای تصدی بر مالکیت پرسپولیس بالا برود.

نکته مهم اینکه سهام پرسپولیس احتمالا به یک بانک خصوصی منتقل خواهد شد اما احتمال دارد خریداران دیگری هم پا جلو بگذارند تا بخشی از سهام را در اختیار بگیرند.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شهر دانش دانشگاه تهران / محدودیت خرید و فروش زمین‌های اطراف دانشگاه برداشته شد
  • وزیر کار: حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند (فیلم)
  • مشتری جدید پرسپولیس از راه رسید
  • مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد؛ یک شرکت تولید رب گوجه فرنگی!
  • پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد!
  • صعود بیت کوین: پدیده جهانی که اقتصاد را تغییر می‌دهد
  • اختلال در گرفتن ارز مسافرتی در بله! / متقاضیان ارز مسافرتی تنبیه می شوند؟ / اطلاعاتی که بعضی بانک ها به متقاضیان نمی گویند!
  • خرید پرسپولیس توسط بانک ملی تکذیب شد!
  • آمادگی نوروزی بانکهای لرستان در ایام نوروز
  • نوروزی که اجناسش قسطی خرید می‌شوند / شروع سال ۱۴۰۳ با کلی بدهی و قسط (فیلم)