Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق پسندیده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تنیس روی میز در بخش نشسته ، عنوان دار کشور است و مقام سوم  را در لیگ باشگاهی دارد.

وی از قهرمانی 2 تیم سپاهان و ذوب آهن در بخش مسابقات لیگ والیبال نشسته در مرحله ی مقدماتی خبر داد.

دبیرهیات جانبازان و معلولان بیان داشت : این دو تیم به عنوان تیم های اول از گروه خودش توانسته  به مسابقات دسته ی برتر صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسندیده رشته های پارابدمینتون، پاراتنیس روی میز ، پارادومیدانی و والیبال نشسته را از جمله رشته های فعال در بخش بانوان دانست و  افزود : تیم های لیگی و مسابقات باشگاهی در رشته های بسکتبال نشسته ،والیبال نشسته ، دو میدانی و تنیس روی میز به صورت سالانه برگزار می شود.

وی بیان داشت:  ورزشکاران خود را برای مسابقات آسیایی پاراتکواندو  آماده می کنند  و همچنین مسابقات قهرمانی  کشوری پاراتکواندو از جمله مسابقات مهمی است که در پیش رو داریم. 

دبیر هیات جانبازان و معلولان گفت: مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاهی از نیمه ی دوم سال آغاز و هر هفته برگزار می شود که باشگاه مخابرات اصفهان عنوان  مقام قهرمانی در سال گذشته را دارد.

 پسندیده افزود :مسابقات بوچیای باشگاهی آقایان و بانوان در بهمن ماه به مناسبت دهه ی فجر برگزار می شود .

لیگ بسکتبال با ولیچر و والیبال با ولیچر از جمله مسابقاتی هستند که در طول سال به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم والیبال نشسته ذوب آهن آقایان یکی از قدیمی ترین تیم هایی است که به صورت ورزش حرفه ای تیم های معلولین و جانبازان با قدمتی  حدود15سال در حال فعالیت است ، این تیم حدود 10 سال عنوان دار مقام قهرمانی این مسابقات بوده ،در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان شرکت و در چندین دوره مقام قهرمانی کسب کرده است.

دبیر هیات جانبازان و معلولان اظهار داشت: در گروه ورزشی معلولان جسمی و حرکتی و کم توان ذهنی 14رشته ی ورزشی ویژه ی آقایان و 6تا 8 رشته ویژه بانوان وجود دارد ، که با توجه به نوع معلولیت ،توان و علاقه ی معلولان و جانبازان پزشکی سنجی انجام و افراد در رشته ی تعیین شده شروع به فعالیت می کنند. 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین