Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل شرکت پارس‌آریان- هلدینگ سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد- موفق به دریافت نشان مدیر شایسته ملی شد.

به گزارش بازرگانی امتداد نیوز و روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در کنگره «مدیر شایسته ملی» که از سوی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، علی‌اکبر امین‌تفرشی مدیرعامل شرکت پارس‌آریان، به‌عنوان یکی از نخبگان مدیریت کشور، تندیس و لوح تقدیر «مدیر شایسته ملی» را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، این مراسم با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعدادی از مسئولان و مدیران شرکت‌های برتر حوزه کارآفرینی، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزار شد. هدف از برگزاری نیز  تجلیل از نخبگان مدیریت ایران، با در نظر گرفتن شاخص‌هایی مانند کارآفرینی، توسعه، ابتکار، خلاقیت و سابقه عملکرد موفق بود.

همچنین در این کنگره سخنرانی‌ها و مقالاتی نیز در خصوص شیوه‌های توسعه و رونق کسب و کار و همچنین راه‌های رفع موانع موجود ارائه شد.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان (سهامی عام)، نخستین سنگ بنای ایجاد گروه مالی پاسارگاد، با هدف بسترسازی و راهبری فرآیند تشکیل یکی از بزرگترین گروه‌های مالی و اقتصادی کشور از طریق جذب سرمایه‌های مردمی و بخش خصوصی و به‌کارگیری آنها در فعالیت‌های متنوع و پربازده اقتصادی، با آرمان گام نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی در تیرماه ۱۳۸۴ شکل گرفت و اکنون جایگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های هلدینگ متعلق به بخش خصوصی در ایران را به خود اختصاص داده‌است.

true برچسب ها : بانک پاسارگاد تقدیر کسب و کار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بیمه ایران عزل شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسن شریفی از سمت مدیرعاملی بیمه ایران برکنار شد.

همچنین طی حکمی محمدرضا کشاورز به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شده است.

منبع: دیده بان ایران

دیگر خبرها

  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت