Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو از افتتاح مدرن‌ترین و مجهزترین تعمیرگاه مرکزی این شرکت خبر داد و گفت:دومین و بزرگترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو طی دو هفته آینده در غرب تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش بازرگانی امتداد نیوز، رادین پیمان‌فر در خصوص افتتاح مدرن‌ترین و مجهزترین تعمیرگاه مرکزی شرکت نگین خودرو، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرکت نگین خودرو به منظور گسترش شبکه و دسترسی بهتر مشتریان به نمایندگی ها، علاوه بر راه‌اندازی تعمیرگاه مرکزی این شرکت در غرب تهران، تا پایان امسال تعداد نمایندگی های این شرکت را از ۳۰ به ۴۷ نمایندگی افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی توسط نگین خودرو در زمینه گسترش خدمات و افزایش تعداد نمایندگی‌ها بویژه در تهران صورت گرفته تا به لحاظ بعد دسترسی به خدمات مشکلات مرتفع شود.

معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو در ادامه همچنین از توسعه ناوگان نگین سرویس یا سرویس در محل نگین خودرو خبر داد و اظهار کرد: به منظور پاسخگویی بهتر به نیاز خدمات در محل مشتریان و استاندارد سازی در این بخش با تمهیدات صورت گرفته، تعداد ناوگان نگین سرویس شرکت به ۷ سرویس خودرویی و ۲ موتورسوار در شهر تهران  و  در مجموع به ۴۴ سرویس خودرویی و موتوری در کل کشور افزایش یافت.

وی همچنین ضمن تاکید بر عدم وجود هر گونه مشکل در تامین قطعات یدکی در نگین خودرو، خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت نگین خودرو کلیه خدمات گارانتی و وارانتی را به خودروهای وارداتی رنو در داخل ارائه می کند و امکان ارائه خدمات وارانتی به سایر خودروهای برند رنو را نیز دارد.

معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو با اشاره به اینکه ضریب تامین قطعات در نگین خودرو عدد بسیار مناسبی است، تصریح کرد : درحال حاضر نگین خودرو تمام قطعات اصلی خودروهای فعلی رنو که توسط خودروسازان ایرانی تولید می شود را در اختیار دارد و آمادگی ارائه خدمات مناسب به این خودروها به ویژه تندر ۹۰ را دارد.

وی در ادامه با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش، از آغاز به کار مرکز آموزش نگین خودرو خبر داد و گفت: مرکز جدید آموزش نگین خودرو که طی دو هفته اخیر افتتاح شده است هم اکنون آموزش پرسنل نمایندگی‌ها را آغاز کرده است، این مرکز در شرق تهران قرار دارد و امکان برگزاری همزمان حدود ۶ کلاس و همچنین امکانات لازم جهت تست خودرو و ارائه آموزش‌های تئوری و عملی در این مرکز فراهم است.

پیمان‌فر در ادامه با توجه به اهمیت استانداردسازی خدمات در نگین خودرو گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به خریداران رنو، شرکت رنو استانداردی را در این زمینه با عنوانCare ۲ تدوین کرده که حاصل چندین دهه تجربه خودروسازی در شرکت رنو فرانسه است.

وی همچنین گفت: این استاندارد که جزء استانداردهای جهانی محسوب می شود در حال حاضر در چندین نمایندگی به صورت پایلوت در حال پیاده سازی است و از سال آینده در تمامی نمایندگی‌های نگین خودرو اجرایی می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش

شما شهروندان عزیز در مورد اجرای طرح رتبه بندی برای معلمان بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اجرای طرح رتبه بندی برای معلمان بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

فیضی نژاد گفت: با رایزنی‌های فشرده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • آمریکا در حال برنامه ریزی برای ساخت شبکه ریلی و قطار فوق پیشرفته بر روی ماه است