Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ یک فروند نفتکش متعلق به ناوگان شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی شامگاه شنبه (16 دی) در سواحل شرق چین با یک کشتی باری این کشور برخورد کرد که در نتیجه آن نفتکش ایرانی که حامل معیانات گازی بود، طعمه حریق شد و 32 خدمه آن که 30 نفر از آنها ایرانی بودند، ناپدید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کسرا نوری سخنگوی وزارت نفت ساعاتی پس از وقوع این حادثه اعلام کرد که کشتی یاد شده تحت پوشش بیمه شرکت های معتبر خارجی قرار داشته است؛ پیگیری خبرنگار ایرنا نشان می دهد که بیمه ملت 8 درصد و بیمه البرز 20درصد بیمه بدنه این کشتی را متقبل شده اند و بقیه پوشش بیمه ای مربوط به شرکت های خارجی است.

در همین رابطه احمد صفرزاده معاون فنی شرکت بیمه البرز با تاکید بر اینکه حادثه آتش سوزی سبب شده تا نفتکش به طور کامل از بین برود، ارزش این نفتکش را 32 میلیون دلار و سقف تعهدات این شرکت برای پرداخت خسارت را 6 میلیون و 400 هزار دلار اعلام کرد.

به گفته وی، از سهم 20 درصدی بیمه البرز در پوشش بیمه ای این نفتکش، 15 درصد به صورت اتکایی اجباری نزد بیمه مرکزی قرار داشته ضمن آنکه بخشی نیز به صورت اتکایی داخلی و خارجی بین شرکت های بیمه توزیع شده است.

نفتکش یاد شده طبق اعلام وزارت نفت در اجاره شرکت «هانووا توتال» کره جنوبی بود و محموله این شرکت را به مقصد کره جنوبی حمل می کرد که ارزش آن حدود 60 میلیون دلار برآورد شده است و البته این محموله تحت پوشش بیمه ای کلوپ های بین المللی (P&I) قرار دارد.

شرکت بیمه ملت نیز عصر امروز در اطلاعیه ای آمادگی خود را برای پرداخت خسارت ناشی از این حادثه به بیمه گذار اعلام و تاکید کرد: پس از تکمیل گزارش ارزیابی خسارت، در اسرع وقت به تعهدات بیمه‌گری خود عمل خواهد کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت